ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.Π.Α. Προγραμματίζονται εκδηλώσεις για την κάλυψη εξόδων για το ζήτημα του πλωτού ασθενοφόρου.

Κοινωφελή Συνεταιριστική Επιχείρηση Πολιτών Αίγινας. Δελτίο Τύπου.
Όπως είναι γνωστό, από τον Αύγουστο του 2015 έχουμε ξεκινήσει την προσπάθεια να αποκτήσει η Αίγινα το δικό της πλωτό ασθενοφόρο για δωρεάν, ασφαλείς και αξιοπρεπείς διακομιδές ασθενών προς τα νοσοκομεία. Βρήκαμε μεγάλη στήριξη από τους συμπολίτες μας και μέχρι σήμερα έχουμε συγκεντρώσει πάνω από τέσσερις χιλιάδες (4.000) υπογραφές κατοίκων που διεκδικούν αυτό το αίτημα. Βρήκαμε συμπαραστάτη μας τον Μητροπολίτη μας σεβασμιώτατο Ευφραίμ αλλά από τους τοπικούς βουλευτές μόνο τον κ. Κ. Κατσαφάδο. Το δε δημοτικό συμβούλιο παρότι ομόθυμα (πλην ενός, που απέσυρε και την υπογραφή του) εξέφρασε την συμφωνία του, ουδέν έπραξε.
Ελάβαμε επιπλέον, γραπτή απάντηση του Ε.Κ.Α.Β., πως οι θαλάσσιες διακομιδές εφόσον υπάρξει συνεννόηση του θεράποντος ιατρού από το Κέντρο Υγείας της Αίγινας με τον εφημερεύοντα ιατρό του Ε.Κ.Α.Β. και ο διακομιστής προσκομίσει τιμολόγιο για την προσφερθείσα υπηρεσία του, αποζημιώνεται από το Ε.Κ.Α.Β. Οπότε, δεν πληρώνει ο διακομιζόμενος ασθενής.
Με επίγνωση της πτωχευτικής κατάστασης που έχει ξεπέσει και δεσμευτεί η πατρίδα μας, όπως και την αντίστοιχη του δήμου μας, δεν προσβλέπουμε αλλού για την υλοποίηση του στόχου μας παρά σε ιδιώτες - θεσμικούς και μη - χορηγούς και στις δικές μας δυνάμεις, στις δυνάμεις δηλαδή του λαού της Αίγινας. Συστήσαμε μάλιστα και εταιρικό φορέα για την κοινωφελή, μη κερδοσκοπική, υπεύθυνη και διαφανή, διαχείριση της όλης προσπάθειας. Την «Κοινωφελή Συνεταιριστική Επιχείρηση Πολιτών Αίγινας (ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.Π.Α.)».
Προκειμένου να καλύψουμε τα λειτουργικά έξοδά μας, όπως των μετακινήσεων προς τις δημόσιες υπηρεσίες και τους πιθανούς χορηγούς, των τηλεφωνημάτων και των εκτυπώσεων, του λογιστή και του δικηγόρου και άλλα, πραγματοποιούμε δύο εκδηλώσεις, στις 15 και στις 20 Δεκεμβρίου 2017, το απόγευμα 7μμ, με την ευγενή αφιλοκερδή συμμετοχή καλλιτεχνών του νησιού μας. Σύντομα θα ανακοινώσουμε και τα ονόματά τους όπως και τις αίθουσες των εκδηλώσεων.
Σας περιμένουμε με χαρά!