Ο βουλευτής κύριος Δημήτρης Καρύδης για τις "Oδικές Εμπορευματικές Μεταφορές".

Δελτίο Τύπου
O  βουλευτής Α΄ Πειραιά και Νήσων του ΠΑΣΟΚ, Δημήτρης Καρύδης, κατά τη διάρκεια της χθεσινής  του ομιλίας, στη Βουλή, για την ψήφιση του Νομοσχεδίου: «Oδικές Εμπορευματικές Μεταφορές» τόνισε ότι με το παρόν νομοσχέδιο πραγματοποιείται ένα ουσιαστικό βήμα για τον εκσυγχρονισμό και την ορθολογική οργάνωση των οδικών μεταφορών προς όφελος της ελληνικής οικονομίας, αλλά και του ίδιου του κλάδου, εναρμονισμένο με τα ισχύοντα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όπως επισήμανε  ο κ. Καρύδης το  98% του υπεραστικού  μεταφορικού έργου στη χώρα μας  εξυπηρετείται από τις οδικές μεταφορές, τη στιγμή που στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες το ποσοστό κυμαίνεται γύρω στο 70%.  «Στην Ευρώπη το τρένο και οι συνδυασμένες μεταφορές διαμόρφωσαν το δικό τους μερίδιο στον τομέα των μεταφορών, με θετικό αντίκτυπο στο κόστος διανομής των προϊόντων, στον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και στην ανακούφιση του τεράστιου κυκλοφοριακού προβλήματος. Στη χώρα μας η κατάσταση αυτή είχε σαν αποτέλεσμα την στρεβλή ανάπτυξη του κλάδου των οδικών μεταφορών, την παγίωση καταστάσεων που δεν βοήθησαν την ανάπτυξή του και πάνω απ’ όλα, δεν αντέχουν στο διεθνή ανταγωνισμό. Αυτό άλλωστε το πληρώνουμε σήμερα που η εναρμόνιση με τα ευρωπαϊκά δεδομένα είναι αναγκαστική και επιτακτική» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια της ομιλίας του ο κ. Καρύδης αναφέρθηκε στα πεπραγμένα των κυβερνήσεων της Ν.Δ οι οποίες, όπως υπογράμμισε, οδήγησαν στη διόγκωση των προβλημάτων, τονίζοντας: «Μία γεύση άλλωστε πήραμε από το διάλογο που έκανε προηγούμενα ο Υπουργός κ. Ρέππας με τον συναρμόδιό του, προηγούμενο Υπουργό, τον κ. Στυλιανίδη. Και τώρα ακόμη ο κ. Σαμαράς πατάει σε δύο βάρκες. Δεν είναι ότι πάει μόνο με μια βάρκα στο άγνωστο. Στα λόγια συμφωνεί αλλά στην πράξη χαϊδεύει αυτιά. Βάζει δήθεν κόκκινες γραμμές με το παρελθόν, αλλά στην ουσία καλύπτει τις πολιτικές του κυρίου Καραμανλή και των Υπουργών του που οδήγησαν τη χώρα μας στο γκρεμό».

Παράλληλα, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ παρέθεσε στοιχεία του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) τα οποία αποδεικνύουν ότι από το 1980 έως σήμερα, η μέση ηλικία των φορτηγών έχει αυξηθεί στην Ελλάδα από 11,5 χρόνια στα 18, όταν στην Δανία είναι στα 7,4 χρόνια, στην Βρετανία στα 6,7 και στην Πορτογαλία στα 11,2 χρόνια.

«Η κατάσταση  αυτή έχει άμεσες, αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, στην οδική ασφάλεια, αυξάνει το κοινωνικό κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων, συνεπάγεται μειωμένη αποτελεσματικότητα και παραγωγικότητα.

Αντίθετα, η  σταδιακή και πλήρης απελευθέρωση της  αγοράς των μεταφορών θα οδηγήσει στη μείωση των κομίστρων, στην υποχώρηση  του πληθωρισμού, στην ενίσχυση του αριθμού των επιχειρήσεων, στην ενίσχυση της απασχόλησης που είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα, στην ενίσχυση της παραγωγικότητας και στη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους πολίτες και τους επαγγελματίες» επισήμανε ο βουλευτής Α΄ Πειραιά και Νήσων.

Κάνοντας  λόγο για τις αντιδράσεις στο  συγκεκριμένο νομοσχέδιο ο κ. Καρύδης σημείωσε ότι ήταν υπερβολικές και ότι δεν είναι αποδεκτές από την ελληνική κοινωνία υπογραμμίζοντας ότι πολλοί από τους συνδικαλιστές καταδίκασαν ορισμένους θερμοκέφαλους, όπως χαρακτηριστικά είπε, που τις τελευταίες μέρες με τις πράξεις τους και τις κινήσεις τους απλώς εκθέτουν τον κλάδο των μεταφορέων.

«Οι απώλειες που έχουν οι επαγγελματίες που κατέχουν σήμερα μια άδεια αντισταθμίζονται από το ίδιο το νομοσχέδιο, αλλά και από μια σειρά ενέργειες που αναλαμβάνουν τα συναρμόδια Υπουργεία με αιχμή τα αναπτυξιακά κίνητρα και τις φορολογικές ελαφρύνσεις. Πραγματικά έμεινα έκπληκτος όταν, κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης στην τηλεόραση, ο κ. Σαχινίδης, που όλες τις προηγούμενες ημέρες ξεσήκωνε τον κόσμο, δήλωσε ότι δεν ξέρει τίποτα για αυτό το θέμα, ευχαρίστησε τον κ. Μαγκριώτη για αυτά που είπε και μάλιστα του ζήτησε να κάνουν άμεσα συνάντηση. Και εδώ πραγματικά μπορεί κανείς λογικός άνθρωπος να καταλάβει γιατί γίνονται όλα αυτά και γιατί όλες αυτές τις ημέρες η Αττική και η Αθήνα αντιμετωπίζει αυτή την απαράδεκτη κατάσταση και αυτή την εικόνα;» υπογράμμισε ο βουλευτής.

Ολοκληρώνοντας  την ομιλίας του ο  Δημήτρης Καρύδης αναφέρθηκε στην υποχρέωση  που έχει η Κυβέρνηση να αλλάξει όλα όσα ενοχλούν τον ελληνικό λαό, να εξαλείψει τις στρεβλώσεις που υπάρχουν και αποτελούν τροχοπέδη στην πορεία της χώρας για την ανάκαμψή της επισημαίνοντας: «Έχουμε την ευθύνη να πάρουμε όλα τα αναγκαία μέτρα για να μην πάνε χαμένοι οι κόποι και οι προσπάθειες της πλειοψηφίας των πολιτών, που βαρύνονται με επώδυνα και άδικα μέτρα χωρίς να φταίνε. Σε αυτούς, κυρίως, πρέπει να σκύψουμε και αυτούς πρέπει να προστατεύσουμε».


Ακολουθήστε το Aegina Portal στο Google News

google-news.png
Το σύνολο του περιεχομένου του Aegina Portal είναι πρωτότυπο, αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και προστατεύεται από τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.
Απαγορεύεται η αντιγραφή ολόκληρου ή μέρους αυτού χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια.

Tune in Apps

Ακούστε το Aegina Portal Talk Radio από το λογαριασμό μας στο Tunein

Aegina Portal Talk Radio

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε έναν εξωτερικό player:


iTunes.png vlc.png winamp.png wmp.png