Ο Δήμος Αίγινας με ανακοίνωσή του σήμερα το μεσημέρι, ενημερώνει σχετικά με την διαδικασία που αφορά στην καταγραφή των ζημιών από την κακοκαιρία “Daniel”, που έπληξε την Αίγινα.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Επίσης, πληροφορεί τους πολίτες, ότι η Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης στην οποία κηρύχθηκε η Αίγινα στις 7 Σεπτεμβρίου, αφορά τις αμιγώς διοικητικές διαδικασίες αντιμετώπισης του καταστροφικού φυσικού φαινομένου, για την επιτάχυνση των αποζημιώσεων προς του πληγέντες, κατά παρέκκλιση των χρονοβόρων γραφειοκρατικών διαδικασιών που ακολουθούνται σε κανονικές συνθήκες.
Ακολουθεί η ανακοίνωση του Δήμου Αίγινας:
Μετά από αίτημα του Δημάρχου Αίγινας, κ. Γιάννη Ζορμπά, το οποίο έκανε δεκτό η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, το νησί κηρύχθηκε σε Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση και τη διαχείριση των συνεπειών της κακοκαιρίας “Daniel”.
Η Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης αφορά τις αμιγώς διοικητικές διαδικασίες αντιμετώπισης του καταστροφικού φυσικού φαινομένου μεταξύ των κρατικών φορέων και στην αντίστοιχη επιτάχυνση των αποζημιώσεων από το κράτος προς τους πληγέντες, κατά παρέκκλιση των χρονοβόρων γραφειοκρατικών διαδικασιών που ακολουθούνται σε κανονικές συνθήκες.
Ο Δήμος έχει προχωρήσει στη συγκρότηση τριμελούς επιτροπής, που ξεκινάει άμεσα την καταγραφή των ζημιών.
Γίνεται γνωστό ότι ο Δήμος είναι υπεύθυνος για τις οικίες και η Περιφέρεια για τις επιχειρήσεις. Επομένως, για τις ζημιές που έχουν υποστεί οι επιχειρήσεις πρέπει οι ιδιοκτήτες τους να κάνουν αίτηση στην Περιφέρεια, ηλεκτρονικά στο email: