Με την έγκριση του σχεδίου προϋπολογισμού να κυριαρχεί στην σημερινή συζήτηση, πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί η συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αίγινας. Εκτός συνεδρίασης, και για την ενημέρωση προς τα μέλη της επιτροπής, συζητήθηκε αρχικά το ζήτημα της μείωσης κατά 20% των τελών για τους κοινόχρηστους χώρους για το 2015, καθώς και οι προϋποθέσεις που έχουν οριστεί ώστε το μέτρο να λειτουργήσει θετικά για τον Δήμο, ως κίνητρο από τη μία, αλλά και να δημιουργήσει ένα υγιές περιβάλλον στην αγορά από την άλλη (καταργώντας τον αθέμιτο ανταγωνισμό όπως σημείωσε μέλος της επιτροπής), ανάμεσα στις επιχειρήσεις που είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους, και σε εκείνες που οφείλουν στο Δήμο, στο πλαίσιο πάντα των δυσμενών οικονομικών συνθηκών.
Στα θέματα της ημερήσιας διάταξης, στο πρώτο θέμα "Έγκριση ρύθμισης εξόφλησης οφειλών προς τρίτους", ο κύριος Στενάκης ενημέρωσε ότι η υπηρεσία έχει προβεί σε ρυθμίσεις προς τρίτους προκειμένου να μειωθούν οι υποχρεώσεις του Δήμου ώστε να ισοσκελιστεί ο προϋπολογισμός (κωδ. 81). Αυτές οι ρυθμίσεις αφορούν τη ρύθμιση προς τις οφειλές του ΕΣΔΝΑ που φτάνουν τις 628.000 ευρώ. Σε αυτή τη ρύθμιση δόθηκε ήδη η προκαταβολή με 8.850. ευρώ. Η δεύτερη αφορούσε τις οφειλές προς την ΔΟΥ (264.000 ευρώ) και τέλος οι τέσσερεις ρυθμίσεις που έγιναν με τους φρεατοιδιοκτήτες (θα πληρωθούν οι οφειλές για το 2014).
Ακολούθησε το σχέδιο του προϋπολογισμού που αφορούσε τη μεταφορά του ποσού των 1.000.011 ευρώ (όπως αποφασίστηκε στο προηγούμενο θέμα) από τον κωδ 81 στον 85 και το ζήτημα ενός τραπεζικού λογαριασμού με χρήματα που αφορούν ποσό μίας οφειλής του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού προς το ΙΚΑ. Η Οικονομική Υπηρεσία έχει κάνει ήδη τη ρύθμιση πληρώνοντας την πρώτη δόση στο ΙΚΑ. Ο κύριος Στενάκης επισήμανε ότι αυτό το ποσό θα πρέπει να μεταφερθεί τώρα στο λογαριασμό του Δήμου και συγχρόνως να περάσει και στον προϋπολογισμό.
Τέλος, παρέμβαση για τις προτάσεις των Δημοτικών Κοινοτήτων που αφορούν τα ανταποδοτικά τέλη έκανε ο κύριος Νίκος Πτερούδης, σημειώνοντας ότι υπάρχει καθυστέρηση στην υποβολή τους από όλες τις δημοτικές κοινότητες του νησιού.