Πραγματοποιήθηκε χθες στο Λιμεναρχείο της Αίγινας σύσκεψη για τις πολυσύχναστες πλαζ της Αίγινας με σκοπό την πρόσληψη ναυαγοσωστών. Τη σύσκεψη από την πλευρά της Περιφέρειας εκπροσώπησε ο περιφερειακός σύμβουλος κύριος Σπύρος Σπυρίδων, ο οποίος αφού μας ενημέρωσε για το θέμα και με την ευκαιρία της έναρξης της τουριστικής περιόδου κατά το επόμενο διάστημα έκανε την ακόλουθη δήλωση: "Στην κρίσιμη αυτή περίοδο που περνάει η χώρα μας ο τουρισμός είναι ίσως η μοναδική βιομηχανία η οποία μπορεί να αποδώσει. Η αύξηση των δραστηριοτήτων μπορεί να φανεί άμεσα και να συμβάλει στην οικονομία. Ιδιαίτερα λοιπόν η χρονιά αυτή για την Ελλάδα και για τα νησιά του Σαρωνικού, θεωρώ ότι μπορεί να καταλήξει σε μία καλύτερη από την περσινή. Οι διεθνείς συγκυρίες, οι οποίες δεν είναι ευχάριστες βέβαια, πιθανών να μας ευνοήσουν. Πρέπει όμως κι εμείς με τη σειρά μας να ανεβάσουμε το επίπεδο παροχής υπηρεσιών να συγκρατήσουμε τις τιμές μας και να αποδείξουμε μαζί την πανέμορφη περιοχή που έχουν με την ευτυχία να ζούμε. Ότι πράγματι μπορούμε να πάμε μπροστά τον τουρισμό μας, μπορούμε αυτή τη μορφή της οικονομίας μας να την κάνουμε ακόμη πιο πολύ ανταγωνιστική και να θέσουμε τα θεμέλια για ένα καλύτερο αύριο για την οικονομία της περιοχής μας".
Εντωμεταξύ ο κύριος Σπυρίδων δύο μέρες πριν συμμετείχε σε σύσκεψη που αφορούσε πρωτοβουλία για τα δρομολόγια του Αργοσαρωνικού και των Κυκλάδων. Για το ίδιο θέμα το πολιτικό γραφείο του κυρίου Σπυρίδων εξέδωσε δελτίο τύπου το οποίο αναφέρει τα ακόλουθα: "Τα γραφεία της Hellenic Seaways επισκέφτηκε ο κ. Σπύρος Σπυρίδων, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Συλλόγων Μικρών Κυκλαδονήσων κ. Πασχάλη Συρίγο και τον ταμία της Ομοσπονδίας κ. Φραγκίσκο Ράμφο, προκειμένου να συζητήσουν με τα στελέχη της επιχείρησης, κ. Βασίλη Κάτσαρη και κ. Πάρη Τσάγκαρη, θέματα που αφορούν στα δρομολόγια των πλοίων της εταιρείας στον Αργοσαρωνικό και στις Κυκλάδες.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Σπυρίδων επεσήμανε μεταξύ άλλων την ανάγκη δρομολόγησης συμβατικών πλοίων για την Αίγινα μετά τις 6:25 μ.μ, ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες, την ανάγκη επανάληψης από την 1η Μαρτίου των τριών καθημερινών δρομολογίων συμβατικών πλοίων για την Αίγινα, τα Μέθανα και τον Πόρο, καθώς και τη χρησιμότητα της καθιέρωσης απογευματινού δρομολογίου από τον Πειραιά προς τα νησιά αυτά, κάθε Σάββατο.
Ο κ. Σπυρίδων επανέφερε επίσης την πρόταση που έχει υποβάλει από τον Οκτώβριο του 2010 προς το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, περί μείωσης των τιμών των εισιτηρίων κατά 50% για τους μόνιμους κατοίκους των νησιών, ειδικά μάλιστα των πιο απομακρυσμένων, για τουλάχιστον ένα δρομολόγιο κάθε μέρα. Παρουσίασε, επιπλέον, στα στελέχη της Hellenic Seaways, την εισήγησή του για τον τρόπο χρηματοδότησης του προτεινόμενου μέτρου, με κεφάλαια που μπορούν να προέλθουν από τον επίναυλο που επιβαρύνει με ποσοστό 3% όλα τα εισιτήρια πλοίων του Αργοσαρωνικού και χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα για τη χρηματοδότηση των λεγόμενων άγονων γραμμών.
"Η πρόταση αυτή, επί της αρχής, στηρίζεται στη διαπίστωση ότι, στην πραγματικότητα, άγονη γραμμή δεν είναι μόνο εκείνη η οποία έχει ελάχιστα έως καθόλου δρομολόγια πλοίων, αλλά και εκείνη που διαθέτει τακτική θαλάσσια συγκοινωνία, με τιμές, όμως, εισιτηρίων σε επίπεδα απαγορευτικά για τα χαμηλά και τα μεσαία εισοδήματα", τόνισε ο κ. Σπυρίδων.