Δημοσιεύθηκε σήμερα η απόφαση 67/2025 του δημάρχου κ. Γιάννη Ζορμπά, με την οποία ορίζει τους αντιδημάρχους για την περίοδο από 24/01/2025 έως 31/12/2025.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Οι αντιδημαρχίες που ορίστηκαν είναι τέσσερις και οι αντιδήμαρχοι που τις ανέλαβαν είναι οι ακόλουθοι:- Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής, ο κ. Κασιμάκης Παναγιώτης του Εμμανουήλ
- Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Κοινωνικής Πολιτικής η κ, Πετρίτη Όλγα του Ιωάννη
- Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, ο κ. Καραγιάννης Δημητρίος του Ευαγγέλου
- Άμισθος Αντιδήμαρχος Παιδείας και Αθλητισμού, ο κ. Ζαμπέλης Βασίλειου του Γεωργίου
Πιο συγκεκριμένα η απόφαση αναφέρει τα ακόλουθα:
Ι) Αποφασίζει τον ορισμό των κατωτέρω Δημοτικών Συμβούλων της πλειοψηφίας ως έμμισθων Αντιδημάρχων του Δήμου Αίγινας με θητεία από 24/01/2025 έως 31/12/2025, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες που άπτονται των παρακάτω θεμάτων:
Α) Τον ορισμό ως Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του κ. Κασιμάκη Παναγιώτη του Εμμανουήλ και τη μεταβίβαση των παρακάτω αρμοδιοτήτων:
1. Την εποπτεία λειτουργίας της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής, εκτός της μέριμνας
και διαχείρισης των κοιμητηρίων, καθώς και την συντήρηση/κατασκευή των τάφων και των
λοιπών τεχνικών υποδομών και πρασίνου των κοιμητηρίων και εκτός της εποπτείας του
Γραφείου Πολιτικής Προστασίας
2. Την υπογραφή εγγράφων ή πράξεων «με εντολή Δημάρχου» στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων
του και κατόπιν ενημέρωσης του κ. Δημάρχου.
3. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς του.
Β) Τον ορισμό ως Αντιδήμαρχο Τουρισμού και Κοινωνικής Πολιτικής της κ Πετρίτη Όλγας του Ιωάννη, μεταβιβάζοντας σε αυτήν τις κατωτέρω αρμοδιότητες:
1. Το σχεδιασμό και την εκπόνηση εισήγησης για προγράμματα δράσεων παρέμβασης του Δήμου
για την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή και την αναβάθμιση των παρεχόμενων
τουριστικών υπηρεσιών, σε συνεργασία με τους τουριστικούς επαγγελματικούς φορείς της
περιοχής. Μέριμνα για την εφαρμογή των προγραμμάτων αυτών.
2. Τη μέριμνα για το σχεδιασμό και την πραγματοποίηση προγραμμάτων τουριστικής προβολής
του Δήμου.
3. Τη μέριμνα για την εφαρμογή μηχανισμών ενημέρωσης και πληροφόρησης των επισκεπτών
του Δήμου.
4. Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα ευάλωτων κοινωνικών ομάδων του πληθυσμού, την
εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την πρόνοια απόρων και αστέγων.
5. Την εποπτεία και συντονισμό των απαραίτητων δράσεων για τη λειτουργία του Κοινωνικού
Παντοπωλείου και Κοινωνικού Φαρμακείου.
6. Το σχεδιασμό και την εφαρμογή της κοινωνικής πολιτικής με τη λήψη κατάλληλων μέτρων και
τη ρύθμιση των σχετικών δραστηριοτήτων.
7. Την υπογραφή εγγράφων ή πράξεων «με εντολή Δημάρχου» στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων
του και κατόπιν ενημέρωσης του κ. Δημάρχου.
8. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς του.
Γ) Τον ορισμό ως Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών του κ. Καραγιάννη Δημητρίου του
Ευαγγέλου και τη μεταβίβαση των παρακάτω αρμοδιοτήτων:
1. Την εποπτεία λειτουργίας της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών εκτός από: α) τις αρμοδιότητες
του Τμήματος Αποχέτευσης και Ύδρευσης και β) από το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικού και
Συγκοινωνιών, την συντήρηση-επισκευή και βελτίωση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού των
οδών και γενικά των υπαίθριων χώρων του Δήμου και του φωτισμού για την ανάδειξη των
δημοτικών κτιρίων, μνημείων και αρχαιολογικών χώρων της περιοχής καθώς και την επέκταση,
συντήρηση και επισκευή του δικτύου φωτεινής σηματοδότησης για τη ρύθμιση της
κυκλοφορίας στην περιοχή του Δήμου.
2. Τη μέριμνα και διαχείριση των κοιμητηρίων, καθώς και τη συντήρηση/κατασκευή των τάφων
και των λοιπών τεχνικών υποδομών και πρασίνου των κοιμητηρίων
3. Την εποπτεία λειτουργίας του Γραφείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Αλιείας, της διαχείρισης
βοσκοτόπων και ό,τι αφορά την κτηνοτροφία
4. Την υπογραφή εγγράφων ή πράξεων «με εντολή Δημάρχου» στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων
του και κατόπιν ενημέρωσης του κ. Δημάρχου.
5. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς του.
ΙΙ) Τον ορισμό ως Άμισθο Αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού του Δήμου Αίγινας του κ
Ζαμπέλη Βασίλειου του Γεωργίου, με θητεία από 24/01/2025 έως 31/12/2025,
μεταβιβάζοντας σε αυτόν συγκεκριμένες αρμοδιότητες που άπτονται των παρακάτω θεμάτων:
1. Το σχεδιασμό και τη μέριμνα για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για
την υποστήριξη των μαθητών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
2. Τη μελέτη και εισήγηση περί ρύθμισης ζητημάτων εύρυθμης λειτουργίας της προσχολικής
εκπαίδευσης και των σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
3. Τη μέριμνα του σχεδιασμού και την εισήγηση για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και
δράσεων για την προώθηση του τοπικού αθλητισμού και την παροχή δυνατοτήτων άθλησης
στους κατοίκους.
4. Τη μέριμνα για την οργάνωση και εφαρμογή προγραμμάτων που απευθύνονται στους νέους.
5. Την παρακολούθηση της λειτουργίας και δράσης δημοτικών δομών που εφαρμόζουν
προγράμματα και δράσεις στον τομέα του αθλητισμού.
6. Την υλοποίηση δράσεων και προγραμμάτων στον τομέα του αθλητισμού.
ΙΙΙ) Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του
προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
ΙV) Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε, δυνάμει του αρ. 3 του ν. 5056/23 (ΦΕΚ
Ά/163).
V) Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητές τους ασκεί ο
Δήμαρχος.
VI) Οι Αντιδήμαρχοι εξουσιοδοτούνται επίσης για την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την
επικύρωση αντιγράφων εγγράφων.
VIΙ) Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής
απολαβής.
VIΙΙ) Η παρούσα απόφαση θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου, στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και
στον Πίνακα ανακοινώσεων του Δημοτικού Καταστήματος, όπως ο νόμος ορίζει.