Κύκλοι της αγοράς επισημαίνουν ότι αυτό θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στο κόστος μετακίνησης των επιβατών, καθώς θα αναγκάζονται να επιλέξουν για να ταξιδέψουν ιπτάμενα πλοία. Παράλληλα υπάρχουν εκτιμήσεις ότι από τις περικοπές των δρομολογίων θα επηρεαστεί και η εμπορευματική κίνηση. Από το ρεπορτάζ προκύπτει και ένα επιπλέον ζήτημα, καθώς σύμφωνα με τους διαθέσιμους πίνακες των δρομολογίων σήμερα και αύριο, το δρομολόγιο του "Ποσειδώνα" αναχωρεί από το λιμάνι της Αίγινας στις 9 το πρωί και μία ώρα αργότερα στις 10 το "Άγιος Νεκτάριος". Επόμενο συμβατικό πλοίο που αναχωρεί είναι ο Ποσειδών στις 13:35. Οι επιβάτες σημειώνουν ότι θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερη πυκνότητα δρομολογίων αν οι περικοπές γίνονταν με διαφορετικό τρόπο. Σημειώνουμε ότι δεν είναι δυνατόν να γίνουν τροποποιήσεις των ετήσιων πλάνων, που καταθέτονται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες κάθε Νοέμβριο. Μένει να δούμε με ποιο τρόπο θα διαμορφωθεί το νέο ετήσιο πλάνο, το οποίο αναμένεται μάλλον στο τέλος Νοεμβρίου ή από τον επόμενο μήνα. Τέλος σημειώνουμε ότι οι αιτήσεις για περικοπές αιτιολογούνται κυρίως από μειωμένη ή και μηδενική επιβατική κίνηση.
"Έδεσε" ο Φοίβος, περικοπές δρομολογίων από τη Hellenic. .
Σημαντικά αναμένεται να αλλάξει την επόμενη περίοδο το περιβάλλον της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Αίγινας με το λιμάνι του Πειραιά και αντίστροφα. Χθες Τρίτη, το οχηματαγωγό πλοίο Φοίβος "έδεσε", λόγω της ετήσιας επιθεώρησης και δεν εκτελεί δρομολόγια. Παράλληλα από την εταιρεία Hellenic Seaways κατατέθηκαν αιτήσεις στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά για περικοπές δρομολογίων συμβατικών πλοίων που δραστηριοποιούνται στη γραμμή της Αίγινας. Σημειώνουμε ότι από τον σχετικό κανονισμό δεν μπορούν να γίνουν τροποποιήσεις δρομολογίων, παρά μόνο αιτήσεις για περικοπές ή για προσθήκη έκτακτων δρομολογίων. Οι αιτήσεις αυτές ισχύουν συνήθως για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, το οποίο φαίνεται ότι είναι ελαστικό. Από τις περικοπές των δρομολογίων της Hellenic Seaways σε συμβατικά πλοία και σύμφωνα με τους πίνακες των δρομολογίων, που είναι διαθέσιμοι αυτή τη στιγμή, το κεντρικό λιμάνι της Αίγινας και ανάλογα με την ημέρα, μένει χωρίς δρομολόγια συμβατικού πλοίου για τρεις ή περισσότερες ώρες.
Κύκλοι της αγοράς επισημαίνουν ότι αυτό θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στο κόστος μετακίνησης των επιβατών, καθώς θα αναγκάζονται να επιλέξουν για να ταξιδέψουν ιπτάμενα πλοία. Παράλληλα υπάρχουν εκτιμήσεις ότι από τις περικοπές των δρομολογίων θα επηρεαστεί και η εμπορευματική κίνηση. Από το ρεπορτάζ προκύπτει και ένα επιπλέον ζήτημα, καθώς σύμφωνα με τους διαθέσιμους πίνακες των δρομολογίων σήμερα και αύριο, το δρομολόγιο του "Ποσειδώνα" αναχωρεί από το λιμάνι της Αίγινας στις 9 το πρωί και μία ώρα αργότερα στις 10 το "Άγιος Νεκτάριος". Επόμενο συμβατικό πλοίο που αναχωρεί είναι ο Ποσειδών στις 13:35. Οι επιβάτες σημειώνουν ότι θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερη πυκνότητα δρομολογίων αν οι περικοπές γίνονταν με διαφορετικό τρόπο. Σημειώνουμε ότι δεν είναι δυνατόν να γίνουν τροποποιήσεις των ετήσιων πλάνων, που καταθέτονται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες κάθε Νοέμβριο. Μένει να δούμε με ποιο τρόπο θα διαμορφωθεί το νέο ετήσιο πλάνο, το οποίο αναμένεται μάλλον στο τέλος Νοεμβρίου ή από τον επόμενο μήνα. Τέλος σημειώνουμε ότι οι αιτήσεις για περικοπές αιτιολογούνται κυρίως από μειωμένη ή και μηδενική επιβατική κίνηση.
Κύκλοι της αγοράς επισημαίνουν ότι αυτό θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στο κόστος μετακίνησης των επιβατών, καθώς θα αναγκάζονται να επιλέξουν για να ταξιδέψουν ιπτάμενα πλοία. Παράλληλα υπάρχουν εκτιμήσεις ότι από τις περικοπές των δρομολογίων θα επηρεαστεί και η εμπορευματική κίνηση. Από το ρεπορτάζ προκύπτει και ένα επιπλέον ζήτημα, καθώς σύμφωνα με τους διαθέσιμους πίνακες των δρομολογίων σήμερα και αύριο, το δρομολόγιο του "Ποσειδώνα" αναχωρεί από το λιμάνι της Αίγινας στις 9 το πρωί και μία ώρα αργότερα στις 10 το "Άγιος Νεκτάριος". Επόμενο συμβατικό πλοίο που αναχωρεί είναι ο Ποσειδών στις 13:35. Οι επιβάτες σημειώνουν ότι θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερη πυκνότητα δρομολογίων αν οι περικοπές γίνονταν με διαφορετικό τρόπο. Σημειώνουμε ότι δεν είναι δυνατόν να γίνουν τροποποιήσεις των ετήσιων πλάνων, που καταθέτονται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες κάθε Νοέμβριο. Μένει να δούμε με ποιο τρόπο θα διαμορφωθεί το νέο ετήσιο πλάνο, το οποίο αναμένεται μάλλον στο τέλος Νοεμβρίου ή από τον επόμενο μήνα. Τέλος σημειώνουμε ότι οι αιτήσεις για περικοπές αιτιολογούνται κυρίως από μειωμένη ή και μηδενική επιβατική κίνηση.