Δελτίο Τύπου.
Έχοντας ήδη η ΟΠΑΕΠ εντοπίσει στην Αίγινα προς αγορά πλωτό ταχύπλοο συνολικού κόστους -μετά τις όποιες εξειδικευμένες μετατροπές- πενήντα χιλιάδων (50.000) ευρώ, επιβεβαιωμένων παγίων ετησίων λειτουργικών εξόδων –πλην καυσίμων- έξι χιλιάδων (6.000) ευρώ, ας απαντήσουν οι “αντιρρησίες του ελικοδρομίου”:
το κόστος του ελικοδρομίου και της συντήρησής του είναι μικρότερο των ανωτέρω;
το κόστος κτήσεως και λειτουργίας ενός ελικοπτέρου-ασθενοφόρου είναι μικρότερο;
εάν δεν αγοραστεί ελικόπτερο η μίσθωσή του είναι μικρότερη α) σε ετήσια βάση και β) στην διάρκεια αποσβέσεως του πλωτού;
αφού το ΕΚΑΒ δεν έχει στείλει ελικόπτερο στην Αίγινα, ακόμη και σε ακραίες περιπτώσεις όπου χρειάστηκε, πώς διασφαλίζεται για εφεξής;
γιατί το Δημόσιο ειδικά για την Αίγινα (υποθετικά) να κατασκευάσει ελικοδρόμιο και το ΕΚΑΒ να προσφέρει ελικόπτερο και όχι για τις Κυκλάδες; Ή, για την Ύδρα;
το δημοτικό λιμενικό ταμείο που διαθέτει απόθεμα ενός εκατομμυρίου ευρώ και την μελέτη (κόστους πόσων χιλιάδων ευρώ;) για ελικοδρόμιο, πώς αξιολογεί την δική μας (δωρεάν) μελέτη για το πλωτό ασθενοφόρο; Ποιά επενδυτική στρατηγική ακολουθεί για το εκατομμύριο αυτό, που ανήκει στους δημότες της Αίγινας;
Τελικά, γιατί έως σήμερα σιωπά το δημοτικό συμβούλιο, κατά παράβαση της δέσμευσής του την 21/12/2015 να ληφθεί απόφαση σε επόμενη συνεδρίασή του, παρότι ήδη άνω των χιλίων πεντακοσίων κατοίκων του νησιού μας αιτούνται ενυπόγραφα την συμπαράταξή του για να αποκτηθεί το κοινωφελούς ιδιοκτησίας πλωτό ασθενοφόρο; Γιατί;