Ανακοίνωση από την Κ.Ο. Αίγινας Κ.Κ.Ε. για την έλλειψη λεωφορείου στα ορεινά χωριά της Αίγινας.

Όλοι στην κινητοποίηση την Τετάρτη 11/7 στις 10 πμ
απέναντι από την Παναγίτσα 

Για ακόμα μία φορά, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με το διαχρονικό πρόβλημα της οδικής συγκοινωνίας του νησιού, το οποίο προκαλεί σοβαρά ζητήματα στη μετακίνηση των εργαζόμενων, συνταξιούχων, μαθητών, γενικά των εργατικών-λαϊκών στρωμάτων. Πέρα από το -έτσι κι αλλιώς- σοβαρό πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Αίγινας με τον Πειραιά -κυρίως τον χειμώνα-, η οδική συγκοινωνία του νησιού βρίσκεται στα χέρια ιδιώτη, ο οποίος ουσιαστικά καθορίζει τις περιοχές και τον αριθμό των δρομολογίων ανάλογα με το κέρδος που αφήνει το κάθε δρομολόγιο.
        Εδώ και 5 μήνες, το γερασμένο και επικίνδυνο λεωφορείο που εκτελούσε το δρομολόγιο Αίγινα-Πόρτες είναι παροπλισμένο, χωρίς να έχει μπει κάποιο άλλο στη γραμμή! Το συγκεκριμένο δρομολόγιο εξυπηρετεί 5 ορεινά χωριά της Αίγινας, αφήνοντας τους κατοίκους τελείως απομονωμένους από την πόλη, που βρίσκεται το σύνολο των υπηρεσιών (Κέντρο Υγείας, Τράπεζες, ΙΚΑ κ.λπ.). Συνεπώς, οι κάτοικοι των συγκεκριμένων χωριών αναγκάζονται -όσοι βεβαίως μπορούν και διαθέτουν χρήματα- να πληρώνουν μεγάλα ποσά για την μετακίνησή τους με ταξί, προκειμένου να καλύψουν τις άμεσες ανάγκες τους.
        Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, συνεχίζοντας το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων, υλοποιεί τις αποφάσεις για την πλήρη απελευθέρωση των μεταφορών, δηλαδή την πλήρη ιδιωτικοποίηση αεροδρομίων, σιδηρόδρομων, αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών. Οι νόμοι που έχουν ψηφίσει διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις, είναι κομμένοι και ραμμένοι στις απαιτήσεις των επιχειρηματικών ομίλων και ιδιωτών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των μεταφορών, δίνουν το πάτημα να διαμορφώνουν κατά το δοκούν τα δρομολόγιά τους, ανάλογα με το τι κέρδος τους αφήνει, με συνέπεια η βασική λαϊκή ανάγκη για συχνή, ασφαλή και φτηνή μετακίνηση με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς να πηγαίνει περίπατο...
        Ευθύνες όμως έχει και η δημοτική αρχή της Αίγινας. Αντί να πάρει άμεσα μέτρα από τους πόρους του Δήμου για την αντικατάσταση ενός παλιού και επικίνδυνου λεωφορείου, με στόχο την κάλυψη των ορεινών χωριών της Αίγινας με συχνή και ασφαλή συγκοινωνία, ουσιαστικά εμπαίζει τους κατοίκους με διάφορες δικαιολογίες, νίπτει τα χέρια της λέγοντας ότι δεν ευθύνεται και ότι το κόστος των ζημιών είναι ασύμφορο. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία μετά από 5 μήνες.
        Καλούμε εδώ και τώρα τη Δημοτική αρχή της Αίγινας να ναυλώσει λεωφορείο για την εξυπηρέτηση του δρομολογίου Αίγινα-Πόρτες. Για όσο διάστημα οι κάτοικοι εξυπηρετούνται με ταξί ή άλλα μέσα, ο Δήμος να καλύψει το κόστος μετακίνησης για τους κατοίκους των συγκεκριμένων χωριών που είναι ασύμφορο.
        Καλούμε σε αγώνα και πάλη για φθηνό εισιτήριο για όλο το λαό και δωρεάν μετακίνηση ανέργων και μαθητών.
        Παλεύουμε μαζί με τους κατοίκους των ορεινών χωριών για να δημόσια συγκοινωνία για όλα τα χωριά της Αίγινας.
        Αυτό που χρειάζεται τώρα είναι να επιταχυνθούν τα βήματα στην ανασύνταξη του εργατικού κινήματος με σκοπό την απόσπαση των απωλειών που είχαμε στα χρόνια της καπιταλιστικής κρίσης, την οργάνωση των εργαζομένων ενάντια στην πολιτική που ρίχνει μισθούς, αυξάνει τη φτώχεια και την ανεργία, καταργεί κάθε λαϊκό δικαίωμα για τα κέρδη του κεφαλαίου. Δεν υπάρχουν αδιέξοδα και μονόδρομοι, αυτό το σύστημα που ζούμε σήμερα δεν είναι άτρωτο.
        Υπάρχει άλλος δρόμος ανάπτυξης! Είναι ο δρόμος που θα πετάξει από την εξουσία τα παράσιτα, τους καπιταλιστές, που ζουν από την εκμετάλλευση του κόπου και του μόχθου της εργατικής τάξης, των λαϊκών στρωμάτων, αυτών που παράγουν τον πλούτο. Αυτό θα γίνει αν οι παραγωγοί του πλούτου, ο λαός, πάρει την εξουσία στα χέρια του και οργανώσει την οικονομία με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών του και όχι όπως τώρα, που η παραγωγή καθορίζεται από το αν αφήνει ή όχι κέρδος σε μονοπωλιακούς ομίλους.
        Μέσα στα πλαίσια της εργατικής-λαϊκής εξουσίας θα λειτουργήσει και ο ενιαίος κρατικός φορέας Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ο οποίος, θα πάρει μέτρα για ασφαλείς, σύγχρονες και φτηνές συγκοινωνίες. Θα δώσει βάρος στη κατανομή του εργατικού δυναμικού ώστε να είναι επαρκές και με συγκροτημένα δικαιώματα. Θα πάρει υπόψη τον υπάρχοντα στόλο των λεωφορείων κ.λπ. αλλά και θα επιδιώξει την ανανέωσή του, προκειμένου να εξυπηρετεί τις σύγχρονες ανάγκες, συμβάλλοντας στην κοινωνική, πολιτιστική και οικονομική ανάπτυξη των πόλεων αλλά και της νησιωτικής περιφέρειας, όλου του λαού.
Συμπορευτείτε με το ΚΚΕ, δώστε δύναμη στη δύναμή σας για την ενίσχυση της λαϊκής πάλης της Κοινωνικής Συμμαχίας της εργατικής τάξης με τα φτωχά λαϊκά στρώματα, τους αυτοαπασχολούμενους της πόλης, την ανασύνταξη του εργατικού κινήματος.