Θερινό Σχολείο Φυσικής στο Γενικό Λύκειο Αίγινας 26 έως 30 Αυγούστου.


Το Γενικό Λύκειο Αίγινας σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Φυσικών και τον Δήμο Αίγινας, διοργανώνουν και φέτος το Θερινό Σχολείο Φυσικής το οποίο θα διαρκέσει από 26 έως 30 Αυγούστου. Να σημειώσουμε ότι είναι το δεύτερο Θερινό Σχολείο Φυσικής που διοργανώνεται φέτος το καλοκαίρι από το Γενικό Λύκειο Αίγινας και την Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Στο Aegina Portal μίλησε ο διευθυντής του ΓΕΛ Αίγινας κύριος Γιάννης Πούντος, ο οποίος είπε ότι λόγω της θετικής παράδοσης που έχει δημιουργηθεί όλα αυτά τα χρόνια, ήδη 40 μαθητές εκτός Αίγινας έχουν δηλώσει συμμετοχή για να το παρακολουθήσουν. Ο κύριος Πούντος κάλεσε τους μαθητές του νησιού να παρακολουθήσουν τις εργασίες του Θερινού Σχολείου Φυσικής, που είναι δωρεάν.


Κατά τη διάρκεια του Θερινού Σχολείου Φυσικής, θα λειτουργήσει έκθεση μετεωριτών που έχουν συλλέξει επιστήμονες και ερευνητές.

Τηλέφωνα για δηλώσεις συμμετοχής 2297022366 6942579276
Fax: 22970 28118
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 
Για μαθητές Γυμνασίου - Λυκείου.

Δείτε το πρόγραμμα εδώ.

Σκοπός του θερινού σχολείου είναι η διδασκαλία της φυσικής να καταστήσει τους μαθητές ικανούς να εκτιμούν το φυσικό κόσμο και να συμβάλλουν στη λήψη αποφάσεων σχετικών με τις μεταβολές, που η ανθρώπινη δραστηριότητα επιφέρει σε αυτόν, χρησιμοποιώντας την επιστημονική γνώση, αναγνωρίζοντας ερωτήματα και εξάγοντας συμπεράσματα που βασίζονται σε επιστημονικά δεδομένα.

Στόχος του Θερινού σχολείου είναι να μελετούν και να αξιολογούν τα δεδομένα που έχουν συλλέξει από την παρατήρηση, την πειραματική διαδικασία, να χρησιμοποιούν την επιστημονική γνώση και μέθοδο καθώς και τις έννοιες που τις περιέχουν, να εφαρμόζουν τις γνώσεις στις ανθρώπινες δραστηριότητες.

Τα θερινά σχολεία της Ε.Ε.Φ. απευθύνονται σε απόφοιτους της Β΄ και Γ΄ τάξης Γυμνασίου και Α΄και Β΄τάξης Λυκείου και θα πραγματοποιηθούν με τη συμμετοχή πανεπιστημιακών δασκάλων.