Μία αναλυτική παρουσίαση, για τις βαθμολογίες των υποψηφίων του Γενικού Λυκείου Αίγινας, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022, τα αποτελέσματα των οποίων δημοσιεύθηκαν χθες, έκανε ο διευθυντής του σχολείου κ. Γιώργος Γκαρής, μιλώντας σήμερα στο Aegina Portal.
Πιο συγκεκριμένα, παρουσίασε την εικόνα των βαθμολογιών ανά μάθημα, συνολικά στην χώρα και την συνέκρινε με τις αντίστοιχες βαθμολογίες που πέτυχαν οι υποψήφιοι του ΓΕΛ Αίγινας. Αναλυτικά, τα όσα είπε για τις βαθμολογίες μπορείτε να τις δείτε στο video.
Συμπερασματικά σημείωσε ότι: "Με βάση τα δεδομένα αποτελέσματα είναι φανερό, ότι πάρα πολλοί μαθητές του σχολείου και προφανώς όσοι δούλεψαν πάρα πολύ, περνάνε σε πολύ καλές σχολές, πολύ καλά πανεπιστήμια. Θα υπάρξουν και κάποιοι που δεν ήταν τόσο καλά όσο θα ήθελαν, θα δηλώσουν στο μηχανογραφικό τους προσεκτικά θα επιλέξουν σχολές".
Ιδιαίτερη βαρύτητα έδωσε στην κατάθεση του μηχανογραφικού: " Η οδηγία που έχει να κάνει με το μηχανογραφικό είναι η εξής: ο μαθητής πρέπει να σκέφτεται και να λειτουργεί πάντα με το καλύτερο δυνατό και με το χειρότερο δυνατό σενάριο. Τι σημαίνει αυτό; Όλοι συνήθως συμπληρώνουν το μηχανογραφικό, κοιτώντας τα μόρια των σχολών τα περσινά. Οι διακυμάνσεις, όπως και οι αλλαγές που γίνονται κάθε χρόνο, δείχνουν ότι δεν είναι τίποτα δεδομένο και τίποτα σίγουρο, σημαίνει αυτό ότι πολλές σχολές μπορεί να πέσουν μόρια, μπορεί να υπάρξουν σχολές οι οποίες θα ανέβουν
Άρα, λοιπόν, ο μαθητής θα πρέπει να το συνυπολογίσει αυτό στο μηχανογραφικό του και να δηλώσει αρκετές σχολές, που είναι πάνω από τα περσινά μόρια, γιατί η πτώση τους μπορεί να τον οδηγήσει σε σημείο τέτοιο ώστε αυτός να περάσει σ’ αυτές. Άρα λοιπόν ξαναλέω βάζουμε σχολές στο μηχανογραφικό μας πάνω-πάνω αρκετά ψηλότερα από τα μόρια που είχα όλες αυτές πέρσι, γιατί μπορεί πτώση τους να μας βοηθήσει να περάσουμε σ’ αυτές.
Προφανώς τις σχολές αυτές θα τις δηλώσουμε πάνω-πάνω, θα είναι η πρώτη μας επιλογή. Γιατί ναι μεν κοιτάμε το καλύτερο και το χειρότερο σενάριο, όσο αφορά τα μόρια, αλλά αυτό που προέχει είναι να μπούνε πρώτες πάνω - πάνω οι σχολές της πρώτης μας επιλογής.
Αν πιάνουμε τα μόρια της πρώτης μας επιλογής περνάμε σ’ αυτήν αν όχι πάμε στη δεύτερη και η ίδια διαδικασία ακολουθείται βήμα-βήμα μέχρι να πιάσουμε τη σχολή, τα μόρια της οποίας μας επιτρέπουν να εισαχθούν σ’ αυτήν.
Το ίδιο συμβαίνει και με τις χαμηλότερες σχολές και καμιά φορά υπερεκτιμούμε τις δυνατότητές μας, δεν βάζουμε σχολές που είναι στα χαμηλότερα μόρια και υπάρχει κίνδυνο να μείνουμε έξω και να μην έχουμε ούτε καν την δυνατότητα για μία φοιτητική κάρτα.
Όχι στο μηχανογραφικό έχουμε την ευκαιρία να δηλώσουμε πάρα πολλές σχολές φέτος, δεν υπάρχουν περιορισμοί που είχαν προαναγγελθεί από την Υπουργό Παιδείας, άρα θα σας συμβούλευα να βάλετε και προς τα κάτω αρκετές σχολές, ακόμα και αν είστε σίγουροι ότι είσαστε μέσα σε μία σχολή της επιλογής.
Εύχομαι σε όλους τους μαθητές του σχολείου μέσα από την καρδιά μου, να πιάσουν μία καλή σχολή, μία σχολή της επιλογής τους, μία σχολή που να την θέλουν πραγματικά και η οποία θα τους οδηγήσει και σε μία επαγγελματική σταδιοδρομία καλή για το μέλλον τους, αλλά και σε αυτούς που δεν θα περάσουν, ενδεχομένως, εκεί που θέλουν δεν χάθηκε τίποτα να ξέρουν ότι έχουνε πάντα και δεύτερη ευκαιρία μέσα από τις πανελλαδικές, να ξαναδώσουν δηλαδή του χρόνου.
Μπορούν φυσικά να μην ξανά δώσουν και για τα δύο επόμενα έτη να δηλώσουν συμμετοχή στο μηχανογραφικό με το σύστημα του 10%, που είναι και αυτή μία καλή λύση για τα επόμενα δύο χρόνια και φυσικά εκτός από την τριτοβάθμια εκπαίδευση, υπάρχουν και ένα σωρό άλλες επιλογές, τις οποίες μπορεί να επιλέξει ο καθένας τους και να τους οδηγήσει σε ένα μέλλον εξασφαλισμένο και μέλλον το οποίο θα το θέλουν και οι ίδιοι να είναι ακριβώς έτσι όπως το έχουν ονειρευτεί. Καλή επιτυχία και καλά αποτελέσματα σε όλους".
Ιδιαίτερη βαρύτητα έδωσε στην κατάθεση του μηχανογραφικού: " Η οδηγία που έχει να κάνει με το μηχανογραφικό είναι η εξής: ο μαθητής πρέπει να σκέφτεται και να λειτουργεί πάντα με το καλύτερο δυνατό και με το χειρότερο δυνατό σενάριο. Τι σημαίνει αυτό; Όλοι συνήθως συμπληρώνουν το μηχανογραφικό, κοιτώντας τα μόρια των σχολών τα περσινά. Οι διακυμάνσεις, όπως και οι αλλαγές που γίνονται κάθε χρόνο, δείχνουν ότι δεν είναι τίποτα δεδομένο και τίποτα σίγουρο, σημαίνει αυτό ότι πολλές σχολές μπορεί να πέσουν μόρια, μπορεί να υπάρξουν σχολές οι οποίες θα ανέβουν
Άρα, λοιπόν, ο μαθητής θα πρέπει να το συνυπολογίσει αυτό στο μηχανογραφικό του και να δηλώσει αρκετές σχολές, που είναι πάνω από τα περσινά μόρια, γιατί η πτώση τους μπορεί να τον οδηγήσει σε σημείο τέτοιο ώστε αυτός να περάσει σ’ αυτές. Άρα λοιπόν ξαναλέω βάζουμε σχολές στο μηχανογραφικό μας πάνω-πάνω αρκετά ψηλότερα από τα μόρια που είχα όλες αυτές πέρσι, γιατί μπορεί πτώση τους να μας βοηθήσει να περάσουμε σ’ αυτές.
Προφανώς τις σχολές αυτές θα τις δηλώσουμε πάνω-πάνω, θα είναι η πρώτη μας επιλογή. Γιατί ναι μεν κοιτάμε το καλύτερο και το χειρότερο σενάριο, όσο αφορά τα μόρια, αλλά αυτό που προέχει είναι να μπούνε πρώτες πάνω - πάνω οι σχολές της πρώτης μας επιλογής.
Αν πιάνουμε τα μόρια της πρώτης μας επιλογής περνάμε σ’ αυτήν αν όχι πάμε στη δεύτερη και η ίδια διαδικασία ακολουθείται βήμα-βήμα μέχρι να πιάσουμε τη σχολή, τα μόρια της οποίας μας επιτρέπουν να εισαχθούν σ’ αυτήν.
Το ίδιο συμβαίνει και με τις χαμηλότερες σχολές και καμιά φορά υπερεκτιμούμε τις δυνατότητές μας, δεν βάζουμε σχολές που είναι στα χαμηλότερα μόρια και υπάρχει κίνδυνο να μείνουμε έξω και να μην έχουμε ούτε καν την δυνατότητα για μία φοιτητική κάρτα.
Όχι στο μηχανογραφικό έχουμε την ευκαιρία να δηλώσουμε πάρα πολλές σχολές φέτος, δεν υπάρχουν περιορισμοί που είχαν προαναγγελθεί από την Υπουργό Παιδείας, άρα θα σας συμβούλευα να βάλετε και προς τα κάτω αρκετές σχολές, ακόμα και αν είστε σίγουροι ότι είσαστε μέσα σε μία σχολή της επιλογής.
Εύχομαι σε όλους τους μαθητές του σχολείου μέσα από την καρδιά μου, να πιάσουν μία καλή σχολή, μία σχολή της επιλογής τους, μία σχολή που να την θέλουν πραγματικά και η οποία θα τους οδηγήσει και σε μία επαγγελματική σταδιοδρομία καλή για το μέλλον τους, αλλά και σε αυτούς που δεν θα περάσουν, ενδεχομένως, εκεί που θέλουν δεν χάθηκε τίποτα να ξέρουν ότι έχουνε πάντα και δεύτερη ευκαιρία μέσα από τις πανελλαδικές, να ξαναδώσουν δηλαδή του χρόνου.
Μπορούν φυσικά να μην ξανά δώσουν και για τα δύο επόμενα έτη να δηλώσουν συμμετοχή στο μηχανογραφικό με το σύστημα του 10%, που είναι και αυτή μία καλή λύση για τα επόμενα δύο χρόνια και φυσικά εκτός από την τριτοβάθμια εκπαίδευση, υπάρχουν και ένα σωρό άλλες επιλογές, τις οποίες μπορεί να επιλέξει ο καθένας τους και να τους οδηγήσει σε ένα μέλλον εξασφαλισμένο και μέλλον το οποίο θα το θέλουν και οι ίδιοι να είναι ακριβώς έτσι όπως το έχουν ονειρευτεί. Καλή επιτυχία και καλά αποτελέσματα σε όλους".
Με την ευκαιρία, ο διευθυντής του Γενικού Λυκείου Αίγινας κ. Γιώργος Γκαρής, ευχαρίστησε όλους του χορηγούς, που βοηθούν στην λειτουργία των Θερινών Σχολείων Φυσικής.