
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής ανακοίνωσε την ίδρυση νέων Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) καθώς και την τροποποίηση υφιστάμενων δομών, με στόχο την ενίσχυση της εκπαιδευτικής ένταξης και στήριξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Η απόφαση, που υπογράφεται από τον αναπληρωτή Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής, κ. Λεωνίδα Μάντζο, εντάσσεται στο πλαίσιο των νόμων και κανονιστικών διατάξεων που διέπουν την ειδική αγωγή, την εκπαιδευτική υποστήριξη και την οργάνωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.).
Οι πίνακες που ακολουθούν αφορούν τις σχολικές μονάδες της Αίγινας:








Με την απόφασης που δημοσιεύθηκε σήμερα, Αίγινα αποκτά ενισχυμένα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.), στις ακόλουθες σχολικές μονάδες του νησιού:Τα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης Σχολικών Μονάδων της Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΣΔΕΥ) και οι Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ)
- Τα ΣΔΕΥ ιδρύονται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης. Αποτελούνται από σχολικές μονάδες και ΕΚ της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, καθώς και της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Έχουν σκοπό την ενδυνάμωση και την προώθηση της συνεργασίας και το συντονισμό του έργου των σχολικών μονάδων και ΕΚ, για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και την προαγωγή της ψυχοκοινωνικής τους υγείας. Κάθε ΣΔΕΥ μπορεί να περιλαμβάνει έως 5 σχολικές μονάδες και μία (1) Σχολική Μονάδα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) λειτουργεί ως το Κέντρο Υποστήριξης κάθε ΣΔΕΥ.
- Οι Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης(ΕΔΥ) Σχολικών Μονάδων της Γενικής και της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης έχουν σαν σκοπό την ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών και συμβουλευτικής υποστήριξης. Η λειτουργιά τους στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα του Παιδιού (ν.2101/1992,Α’192)