Δημοσιεύθηκε η ανάληψη υποχρέωσης για τα έκτακτα δρομολόγια προς τις Πόρτες από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου. Τι είπε ο κ. Χατζηπέρος.


Δημοσιεύθηκε χθες από το Τμήμα Εξόδων της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου Αίγινας, η απόφαση ανάληψης υποχρέωσης που αφορά στην σύμβαση παροχής υπηρεσιών συγκοινωνιακού έργου από το ΚΤΕΛ Αίγινας για έκτακτα δρομολόγια στις Πόρτες, ύψους 4.960 ευρώ. Η έκτακτη σύμβαση για την παροχή συγκοινωνιακού έργου προς τις Πόρτες, αφορά τα δρομολόγια που ξεκίνησαν από τις 19 Οκτωβρίου, μετά την νέα σειρά κινητοποιήσεων της επιτροπής κατοίκων τον περασμένο Σεπτέμβριο. Στις 13 Ιουλίου είχε επίσης ξεκινήσει δρομολόγιο από λεωφορείο, μετά από σύμβαση ύψους 2.000 ευρώ του Δήμου με το ΚΤΕΛ (ήταν η πρώτη σύμβαση) μετά την βλάβη στο δημοτικό λεωφορείο και την έλλειψη συγκοινωνίας και βέβαια της περιπέτειας των κατοίκων των Πορτών, που ξεκίνησε από τον Φεβρουάριο 2018.

Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.



Τον Οκτώβριο η διοίκηση έφερε στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου προς έγκριση την νέα κυκλοφοριακή γραμμή (που ψηφίστηκε ομόφωνα από το Σώμα) και συζητήθηκε η δυνατότητα για μία δεύτερη, προσωρινή σύμβαση με το ΚΤΕΛ, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι με ένα δρομολόγιο μέχρι το τέλος του έτους, κάτι που στη συνέχεια ανατέθηκε στην Οικονομική Επιτροπή.
Καθώς ημερολογιακά βρισκόμαστε ήδη στον Δεκέμβριο, μένει να φανεί η εξέλιξη της υπόθεσης το επόμενο διάστημα, αφού το ζήτημα βρίσκεται πια Περιφέρεια και στη μελέτη που έχει συντάξει.

Ο κύριος Παναγιώτης Χατζηπέρος στην πρόσφατη δημόσια συζήτηση στο Δημοτικό Θέατρο Αίγινας, παρουσία της κυρίας Ρένας Δούρου, είχε πει σχετικά: "Εμείς δεν χρηματοδοτούμε, ούτε επιδοτούμε τις αστικές συγκοινωνίες, ούτε τις άγονες γραμμές. Υπάρχει μία μελέτη την οποία την έκαναν οι Τεχνικές Υπηρεσίες. Ήρθα εδώ βρήκαμε την στάση, ότι οι δρόμοι είναι κατάλληλοι κτλ, από εκεί και πέρα είμαστε στη διαδικασία της αδειοδότησης, το να γίνει η γραμμή. Αν όμως η γραμμή δεν είναι αποδοτική, αυτός μπορεί να σταματήσει. Δηλαδή να πει στους 6 μήνες σταματάω. Αυτό είναι ένα θέμα το οποίο θα πρέπει να το δούμε. Τον χειμώνα η γραμμή αυτή είναι προβληματική".

Από την πλευρά του ο κύριος Δημήτρης Μούρτζης είπε στην ιδια συνάντηση ότι υπάρχουν δεσμεύσεις για το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο, ότι πολύ σύντομα θα έχει επισκευαστεί το μικρό λεωφορείο (οπότε θα υπάρχει κι αυτό, είπε) και αναφέρθηκε στην δυνατότητα εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου από ιδιώτες από την νέα χρονιά.