Στην εισηγητική τους έκθεση, οι τεχνικές υπηρεσίες του δήμου, διαπιστώνουν πως η διάβαση πεζών στην συμβολή των οδών Κάτσα και Λεωφόρου Δημοκρατίας, δεν είναι ορατή από τους διερχομένους οδηγούς.
Αντί όμως να βελτιώσουν την ορατότητα της διάβασης, τοποθετούν σαμαράκια επί της Κάτσα ώστε να μειώσουν ταχύτητα στα 30 km/h οι οδηγοί. Με 30 Km/h δεν σκοτώνεται άνθρωπος; Η κακή ορατότητα όμως της διάβασης παραμένει όπως και πριν. Η διαπίστωση του προβλήματος λοιπόν με την αντιμετώπιση του δεν έχει καμία σχέση.
Στην εφημερίδα της κυβέρνησης (τεύχος Β’ 85/23-12018) και στις παραγράφους 6.2 και 8, επισημαίνεται πως σε περίπτωση μη επίτευξης ορατότητας η διάβαση πεζών μπορεί να μετακινηθεί σε άλλη θέση και πρόσθετα μπορούν να τοποθετηθούν κιγκλιδώματα παρεμπόδισης διέλευσης των πεζών από επικίνδυνα σημεία. Μια ιδέα του πως μπορούν να υλοποιηθούν οι παραπάνω προβλέψεις του νόμου είναι το παρακάτω σχήμα km/h οι οδηγοί.
Με 30 Km/h δεν σκοτώνεται άνθρωπος; Η κακή ορατότητα όμως της διάβασης παραμένει όπως και πριν. Η διαπίστωση του προβλήματος λοιπόν με την αντιμετώπιση του δεν έχει καμία σχέση. Στην εφημερίδα της κυβέρνησης (τεύχος Β’ 85/23-12018) και στις παραγράφους 6.2 και 8, επισημαίνεται πως σε περίπτωση μη επίτευξης ορατότητας η διάβαση πεζών μπορεί να μετακινηθεί σε άλλη θέση και πρόσθετα μπορούν να τοποθετηθούν κιγκλιδώματα παρεμπόδισης διέλευσης των πεζών από επικίνδυνα σημεία. Μια ιδέα του πως μπορούν να υλοποιηθούν οι παραπάνω προβλέψεις του νόμου είναι το παρακάτω σχήμα.
Νικήτας Παπαϊωάννου