Να σημειώσουμε ότι ενώ παλαιότερα τα δρομολόγια γίνονταν κάθε εβδομάδα, πρόσφατα εκτελούνται περίπου κάθε 14 ημέρες. Πάντως το ζήτημα δεν είναι καινούργιο και κύκλοι της αγοράς επισημαίνουν ότι αυτή η τακτική οδηγεί συχνά τις επιχειρήσεις τους σε αδράνεια για 3-4 μέρες, καθώς ξεμένουν από καύσιμα. Το πρόβλημα ενισχύεται και από τις "σφιχτές" οικονομικές συνθήκες της αγοράς. Σήμερα το πρωί σχηματίστηκε ουρά σε κεντρικό πρατήριο, που αναγκάστηκε να βάλει πλαφόν στην διάθεση της αμόλυβδης.
Featured
Να σημειώσουμε ότι ενώ παλαιότερα τα δρομολόγια γίνονταν κάθε εβδομάδα, πρόσφατα εκτελούνται περίπου κάθε 14 ημέρες. Πάντως το ζήτημα δεν είναι καινούργιο και κύκλοι της αγοράς επισημαίνουν ότι αυτή η τακτική οδηγεί συχνά τις επιχειρήσεις τους σε αδράνεια για 3-4 μέρες, καθώς ξεμένουν από καύσιμα. Το πρόβλημα ενισχύεται και από τις "σφιχτές" οικονομικές συνθήκες της αγοράς. Σήμερα το πρωί σχηματίστηκε ουρά σε κεντρικό πρατήριο, που αναγκάστηκε να βάλει πλαφόν στην διάθεση της αμόλυβδης.
Επανέρχεται το θέμα της τροφοδοσίας υγρών καυσίμων στην Αίγινα. Το ένα μετά το άλλο ξεμένουν τα πρατήρια.
Να σημειώσουμε ότι ενώ παλαιότερα τα δρομολόγια γίνονταν κάθε εβδομάδα, πρόσφατα εκτελούνται περίπου κάθε 14 ημέρες. Πάντως το ζήτημα δεν είναι καινούργιο και κύκλοι της αγοράς επισημαίνουν ότι αυτή η τακτική οδηγεί συχνά τις επιχειρήσεις τους σε αδράνεια για 3-4 μέρες, καθώς ξεμένουν από καύσιμα. Το πρόβλημα ενισχύεται και από τις "σφιχτές" οικονομικές συνθήκες της αγοράς. Σήμερα το πρωί σχηματίστηκε ουρά σε κεντρικό πρατήριο, που αναγκάστηκε να βάλει πλαφόν στην διάθεση της αμόλυβδης.