Ιδιαίτερα έντονο το πρόβλημα για μία ακόμη φορά στο Γενικό Λύκειο Αίγινας, αλλά και στο Γυμνάσιο της Κυψέλης, όπου οι διευθυντές των σχολείων, μιλούν για μία ακόμη φορά για προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μαθητές και γονείς προσπαθούν απεγνωσμένα να βρουν μία λύση σε ένα πρόβλημα που επαναλαμβάνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και εκτός από τα εμπόδια που δημιουργεί στην ομαλή λειτουργία των σχολείων, δημιουργεί κοινωνικές ανισότητες και προσθέτει ένα ακόμη πρόβλημα, στα ήδη πολλαπλά προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι οικογένειες των μαθητών.
Ανάστατη και πάλι η σχολική κοινότητα της Αίγινας από την έλλειψη μαθητικών δρομολογίων.
Αναστάτωση έχει προκληθεί και πάλι στην εκπαιδευτική κοινότητα του νησιού, με πολλές διδακτικές ώρες να έχουν χαθεί για τους μαθητές της περιφέρειας, λόγω της μη εκτέλεσης μαθητικών δρομολογίων. Με το "καλημέρα" της καινούργιας χρονιάς τα γνωστά προβλήματα επανήλθαν στις σχολικές αίθουσες, με αρκετούς μαθητές να χάνουν την πρώτη ώρα των μαθημάτων τους, καθώς δεν εκτελούνται μαθητικά δρομολόγια.
Ιδιαίτερα έντονο το πρόβλημα για μία ακόμη φορά στο Γενικό Λύκειο Αίγινας, αλλά και στο Γυμνάσιο της Κυψέλης, όπου οι διευθυντές των σχολείων, μιλούν για μία ακόμη φορά για προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μαθητές και γονείς προσπαθούν απεγνωσμένα να βρουν μία λύση σε ένα πρόβλημα που επαναλαμβάνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και εκτός από τα εμπόδια που δημιουργεί στην ομαλή λειτουργία των σχολείων, δημιουργεί κοινωνικές ανισότητες και προσθέτει ένα ακόμη πρόβλημα, στα ήδη πολλαπλά προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι οικογένειες των μαθητών.
Ιδιαίτερα έντονο το πρόβλημα για μία ακόμη φορά στο Γενικό Λύκειο Αίγινας, αλλά και στο Γυμνάσιο της Κυψέλης, όπου οι διευθυντές των σχολείων, μιλούν για μία ακόμη φορά για προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μαθητές και γονείς προσπαθούν απεγνωσμένα να βρουν μία λύση σε ένα πρόβλημα που επαναλαμβάνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και εκτός από τα εμπόδια που δημιουργεί στην ομαλή λειτουργία των σχολείων, δημιουργεί κοινωνικές ανισότητες και προσθέτει ένα ακόμη πρόβλημα, στα ήδη πολλαπλά προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι οικογένειες των μαθητών.