στα ύφαλα του σκάφους, ενώ άλλοι μιλούν για κάποιο εξωτερικό παράγοντα καθώς τα προστατευτικά σκοινιά που οριοθετούν το χώρο έχουν φύγει από τη θέση τους. Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, καθώς και παλαιότερα ένα ανάλογο περιστατικό είχε συμβεί στη Σουβάλα τον Απρίλιο του 2009. Με τη βοήθεια γερανού η "Βενετία" θα επιστρέψει στην αρχική της θέση, ωστόσο είναι αναγκαίο να υπάρξει ένας πιο ασφαλής τρόπος στήριξης του σκάφους, καθώς από το σημείο περνά καθημερινά μεγάλος αριθμός επιβατών.
Ανατράπηκε η παραδοσιακή βάρκα "Βενετία" στην είσοδο του κεντρικού λιμένα της Αίγινας. Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανείς.
Αργά χθες το απόγευμα στην είσοδο του κεντρικού λιμένα της Αίγινας, προς την πλευρά της παραλίας της "Αύρας", το παραδοσιακό σκαρί της "Βενετίας" ανατράπηκε καθώς έφυγε από τους πασσάλους που το στήριζαν. Η " Βενετία" είναι ένα από τα δύο παραδοσιακά σκάφη που επισκευάστηκαν και ουσιαστικά διασώθηκαν από την καταστροφή από τον έμπειρο καραβομαραγκό του νησιού κύριο Νεκτάριο Χελιώτη. Σύμφωνα με πληροφορίες η μετατόπιση της παραδοσιακής βάρκας έγινε λόγω φθοράς στους πασσάλους ή
στα ύφαλα του σκάφους, ενώ άλλοι μιλούν για κάποιο εξωτερικό παράγοντα καθώς τα προστατευτικά σκοινιά που οριοθετούν το χώρο έχουν φύγει από τη θέση τους. Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, καθώς και παλαιότερα ένα ανάλογο περιστατικό είχε συμβεί στη Σουβάλα τον Απρίλιο του 2009. Με τη βοήθεια γερανού η "Βενετία" θα επιστρέψει στην αρχική της θέση, ωστόσο είναι αναγκαίο να υπάρξει ένας πιο ασφαλής τρόπος στήριξης του σκάφους, καθώς από το σημείο περνά καθημερινά μεγάλος αριθμός επιβατών.
στα ύφαλα του σκάφους, ενώ άλλοι μιλούν για κάποιο εξωτερικό παράγοντα καθώς τα προστατευτικά σκοινιά που οριοθετούν το χώρο έχουν φύγει από τη θέση τους. Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, καθώς και παλαιότερα ένα ανάλογο περιστατικό είχε συμβεί στη Σουβάλα τον Απρίλιο του 2009. Με τη βοήθεια γερανού η "Βενετία" θα επιστρέψει στην αρχική της θέση, ωστόσο είναι αναγκαίο να υπάρξει ένας πιο ασφαλής τρόπος στήριξης του σκάφους, καθώς από το σημείο περνά καθημερινά μεγάλος αριθμός επιβατών.