Ο κύριος Σταύρος Καλαμάκης στο ραδιόφωνο του Aegina Portal
Αυτό δείχνει μία διαφοροποίηση σε σχέση με την εικόνα που υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια και βέβαια είναι απόρροια μιας συγκροτημένης και μεθοδευμένης δουλειάς που έχει προκύψει τόσο από την Ένωση Ξενοδόχων Αττικής, Αθηνών και Αργοσαρωνικού, όσο και από την Marketing Greece. Κατορθώσαμε και η Αίγινα αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της προβολής της Αττικής" είπε ο κύριος Καλαμάκης, που αναφέρθηκε σε δημοσιεύματα μεγάλων εφημερίδων του εξωτερικού που αναφέρονται με εξαιρετικούς χαρακτηρισμούς στο νησί, αποδίδοντας τα δημοσιεύματα στην επίσκεψη ξένων τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων στο νησί κατά τους προηγούμενους μήνες.Σε σχετική ερώτηση για τα κοινά χαρακτηριστικά του εισερχόμενου τουρισμού και αν αυτά είναι αναγνωρίσιμα, ο κύριος Σταύρος Καλαμάκης απάντησε: "Αυτό είναι το πολύ ελπιδοφόρο μήνυμα, και σε αυτό υπάρχει μία εξήγηση, ότι δηλαδή επανακάμπτει η σκανδιναβική αγορά και αυτό σχετίζεται με το ξεκίνημα πτήσεων χαμηλού κόστους της Aegean από τη Στοκχόλμη προς Αθήνα και επειδή ο Αργοσαρωνικός και ειδικά η Αίγινα ήταν ένας προορισμός της δεκαετίας του '90 για τη σκανδιναβική αγορά υπάρχουν πολλοί που θέλουν να έρθουν πάλι στην Αίγινα. Η ποιότητα βέβαια αυτών των επισκεπτών είναι σαφώς καλύτερη και ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά" .
Σε άλλη ερώτηση για την αξιοποίηση πλεονεκτημάτων όπως για παράδειγμα η "Γαλάζια Σημαία" ο κύριος Καλαμάκης εξέφρασε τις ενστάσεις του: "Δυστυχώς από τις πληροφορίες που έχω η Εταιρία Προστασίας της Φύσης ζητά από το Δήμο κάποια ελάχιστα απαιτούμενα προκειμένου να ανανεώσει τη "Γαλάζια Σημαία" που λήγει τέλος Ιουλίου. Δυστυχώς από το Δήμο δεν έχει γίνει ακόμη απολύτως τίποτα. Εμείς κάναμε διάβημα στο Δήμο και περιμένουμε άμεσα να κινητοποιηθεί προκειμένου να μην χαθεί η προσπάθεια αυτή".
Αναλυτικά οι δηλώσεις του κυρίου Σταύρου Καλαμάκη στο ηχητικό αρχείο που συνοδεύει το άρθρο.