Πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά έργα και αναμφισβήτητα αποτελεί μία μεγάλη επένδυση στις αναγκαίες υποδομές για την ανάπτυξη του νησιού. Ωστόσο οι εργασίες για την κατασκευή της μικροτάφρου και σε κάποιες περιπτώσεις το μέγεθος της καμπίνας σχολιάστηκαν στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Η συζήτηση έγινε καθώς ο εκπρόσωπος της εταιρίας στην Αίγινα, ενημέρωσε το Δημοτικό Συμβούλιο ότι θα υπάρξει και δεύτερη φάση στο έργο της εγκατάστασης οπτικών ινών στο νησί. Πιο συγκεκριμένα, η δεύτερη φάση αφορά στην επέκταση του έργου με δύο καμπίνες στην Αγία Μαρίνα, τέσσερις καμπίνες στο Μεσαγρό, τρεις καμπίνες στην Πέρδικα στην περιοχή της Αιγινήτισσας και μία στο Κλειδί, καθώς και 6 καμπίνες στην περιοχή του Βαθέος. Η μικροτάφρος που θα κατασκευαστεί θα έχει μήκος περίπου 2.5 χιλιόμετρα. Να υπενθυμίσουμε ότι η πρώτη φάση που πραγματοποιείται στην Αίγινα περιλαμβάνει μικροτάφρο μεγαλύτερο των 11 χιλιομέτρων. Στόχος είναι μέσω της τοποθέτησης οπτικών ινών να αναπτυχθεί η ευριζονικότητα σε όλο το νησί με πολύ υψηλές ταχύτητες.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Ως έργο υποδομής έχει τεράστια σημασία για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας στην Αίγινα, ωστόσο κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου εντοπίστηκαν προβλήματα από την εκσκαφή των δρόμων, τις μικροτάφρους που παραμένουν για πολλές ημέρες ανοιχτές, τις εκσκαφές φρεατίων σε διάφορα σημεία του δρόμου, που επίσης παραμένουν ως έχουν για μεγάλο χρονικό διάστημα, το μέγεθος και την θέση των καμπινών που σε κάποιες περιπτώσεις δημιουργούν προβλήματα στη διέλευση των πεζών, σύμφωνα με παρέμβαση που έκανε ο δημοτικός σύμβουλος κύριος Κώστας Γεννίτσαρης. Ο κύριος Γιώργος Σκαλτσιώτης επισήμανε την επικινδυνότητα των ανοιχτών μικροτάφρων και των φρεατίων που παραμένουν ανοιχτά, τονίζοντας ότι παρατηρούνται πολλά ατυχήματα και χαρακτήρισε τη σήμανση ελλιπέστατη.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Ως έργο υποδομής έχει τεράστια σημασία για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας στην Αίγινα, ωστόσο κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου εντοπίστηκαν προβλήματα από την εκσκαφή των δρόμων, τις μικροτάφρους που παραμένουν για πολλές ημέρες ανοιχτές, τις εκσκαφές φρεατίων σε διάφορα σημεία του δρόμου, που επίσης παραμένουν ως έχουν για μεγάλο χρονικό διάστημα, το μέγεθος και την θέση των καμπινών που σε κάποιες περιπτώσεις δημιουργούν προβλήματα στη διέλευση των πεζών, σύμφωνα με παρέμβαση που έκανε ο δημοτικός σύμβουλος κύριος Κώστας Γεννίτσαρης. Ο κύριος Γιώργος Σκαλτσιώτης επισήμανε την επικινδυνότητα των ανοιχτών μικροτάφρων και των φρεατίων που παραμένουν ανοιχτά, τονίζοντας ότι παρατηρούνται πολλά ατυχήματα και χαρακτήρισε τη σήμανση ελλιπέστατη. Ακόμη και στην καθημερινότητα του νησιού, πολίτες διαμαρτύρονται για μπάζα που παραμένουν σε σημεία για πολύ καιρό, έλλειψη φωτεινής σήμανσης το βράδυ κτλ. Γενικά και σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε ο υπεύθυνος της εταιρίας, οι μικροτάφροι θα πρέπει να κλείνουν το πολύ σε 3-4 ημέρες, ενώ έχει δοθεί εντολή να μην ανοίγονται νέες αν δεν κλείνουν οι παλαιότερες. Το ίδιο ισχύει και για τα φρεάτια.
Επίσης, συζητήθηκε το θέμα της χρέωσης των καμπινών όχι ως ΤΑΠ (ως ακίνητο δηλαδή) αλλά σύμφωνα με τις χρεώσεις που υπάρχουν για την χρήση κοινόχρηστου χώρου, όπως επισήμανε ο κύριος Γιάννης Ζορμπάς. Να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρία καταβάλει επίσης στον Δήμο της Αίγινας ετήσιο τέλος διέλευσης και ένα εφάπαξ τέλος. Για το ίδιο ζήτημα κύριος Γιώργος Σκαλτσιώτης ζήτησε να ερευνηθεί αν μπορεί να υπάρξει αναδρομική ισχύ των τελών διέλευσης και για άλλες εταιρίες που έχουν εγκαταστήσει δίκτυα στο παρελθόν.
Το έργο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 22 Ιουνίου.