Μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής περιόδου, επανήλθε το πρόβλημα της έλλειψης δημόσιας συγκοινωνίας για τους κατοίκων που ζουν στην ευρύτερη περιοχή των Πορτών. Το πρόβλημα της έλλειψης δημόσιας συγκοινωνίας για τους κατοίκους στις Πόρτες προέκυψε μετά την βλάβη του μικρού λεωφορείου του Δήμου ήδη από το Φεβρουάριο. Οι κάτοικοι της περιοχής ταλαιπωρήθηκαν για μεγάλο χρονικό διάστημα και προσπάθησαν να βρουν λύση με συνεχείς παρεμβάσεις στο δήμο Αίγινας. Η λύση ήρθε περίπου στα μισά του καλοκαιριού, όταν ο Δήμος υπόγραψε σύμβαση με το ΚΤΕΛ για ένα δρομολόγιο την εβδομάδα. Το κόστος της σύμβασης ήταν 2.000 ευρώ. Η σύμβαση έληξε, όμως μόνιμη λύση δεν βρέθηκε. Επίσης το λεωφορείο του Δήμου δεν έχει επισκευαστεί ακόμη. Το κόστος της επισκευής του δεν είναι υψηλό, περίπου 8.000 το υπολόγισε ο κύριος Παναγιώτης Μαρμαρινός.
Επανήλθε το πρόβλημα της έλλειψης δημόσιας συγκοινωνίας, για τους κατοίκους στην ευρύτερη περιοχή των Πορτών.
Μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής περιόδου, επανήλθε το πρόβλημα της έλλειψης δημόσιας συγκοινωνίας για τους κατοίκων που ζουν στην ευρύτερη περιοχή των Πορτών. Το πρόβλημα της έλλειψης δημόσιας συγκοινωνίας για τους κατοίκους στις Πόρτες προέκυψε μετά την βλάβη του μικρού λεωφορείου του Δήμου ήδη από το Φεβρουάριο. Οι κάτοικοι της περιοχής ταλαιπωρήθηκαν για μεγάλο χρονικό διάστημα και προσπάθησαν να βρουν λύση με συνεχείς παρεμβάσεις στο δήμο Αίγινας. Η λύση ήρθε περίπου στα μισά του καλοκαιριού, όταν ο Δήμος υπόγραψε σύμβαση με το ΚΤΕΛ για ένα δρομολόγιο την εβδομάδα. Το κόστος της σύμβασης ήταν 2.000 ευρώ. Η σύμβαση έληξε, όμως μόνιμη λύση δεν βρέθηκε. Επίσης το λεωφορείο του Δήμου δεν έχει επισκευαστεί ακόμη. Το κόστος της επισκευής του δεν είναι υψηλό, περίπου 8.000 το υπολόγισε ο κύριος Παναγιώτης Μαρμαρινός.