Οι κάτοικοι των χωριών Πόρτες, Λαζάρηδες, Κύλινδρας, Ανιτσαίο και άλλων περιοχών έχουν μείνει και πάλι χωρίς λεωφορείο, αυτή τη φορά για περισσότερες από είκοσι ημέρες. Να υπενθυμίσουμε ότι ήδη από τα τέλη Ιανουαρίου του 2018 οι κάτοικοι των παραπάνω περιοχών έμειναν χωρίς δημόσια συγκοινωνία, καθώς και τότε το μικρό λεωφορείο του δήμου που εξυπηρετούσε την περιοχή έπαθε βλάβη. Χρειάστηκαν αρκετές παρεμβάσεις των κατοίκων στο δημοτικό συμβούλιο, επαφές με τον δήμαρχο, ακόμη και παρεμβάσεις στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, προκειμένου να ξεκινήσουν και πάλι τα δρομολόγια, αυτή τη φορά μετά από έκτακτες συμβάσεις του Δήμου με το ΚΤΕΛ.
Τελικά, στις 13 Ιουλίου 2018 ξεκίνησε ένα δρομολόγιο την εβδομάδα, μετά από σύμβαση ύψους 2.000 ευρώ του δήμου με το ΚΤΕΛ. Υπήρξε και δεύτερη έκτακτη σύμβαση, για την παροχή συγκοινωνιακού έργου προς τις Πόρτες, που ξεκίνησε στις 19 Οκτωβρίου 2019, μετά την νέα σειρά κινητοποιήσεων της επιτροπής κατοίκων τον περασμένο Σεπτέμβριο. Οι δύο έκτακτες συμβάσεις στοίχησαν περίπου 4.960 ευρώ για την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα. Πριν τις συμβάσεις οι κάτοικοι των Πορτών είχαν μείνει χωρίς δημόσια συγκοινωνία 5-6 μήνες, αφού το μικρό λεοφωρείο του δήμου παρέμενε χαλασμένο.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Τελευταία, το συγκοινωνιακό έργο το κάλυπτε και πάλι το μικρό λεοφωρείο του δήμου, το οποίο όμως χάλασε λίγο μετά την πρώτη Κυριακή των εκλογών, όπως δηκτικά αναφέρουν κάτοικοι. Το γεγονός ότι το λεοφωρείο χάλασε και οι κάτοικοι των Πορτών βρίσκονται στην ίδια δεινή θέση με την έναρξη του καλοκαιριού επιβεβαίωσε και ο δήμαρχος κ. Δημήτρης Μούρτζης, ο οποίος μιλώντας σήμερα στο Aegina Portal είπε ότι το λεοφωρείο θα μεταφερθεί αύριο Τρίτη για επισκευή. Το ζήτημα που προκύπτει είναι ότι οι κάτοικοι θα πρέπει να βάλουν και πάλι "βαθιά το χέρι στην τσέπη" για να πληρώνουν την μεταφορά τους στην Αίγινα, είτε για τα ψώνια τους, είτε για τα φάρμακά τους, είτε για την επίσκεψη τους σε κάποιον γιατρό.
Επίσης, ένα ζήτημα οποίο βρίσκεται σε εκκρεμότητα, είναι το θέμα της αδειοδότησης της συγκοινωνιακής γραμμής για τις Πόρτες (είναι άγνωστο μέχρι σήμερα ποια είναι η πορεία του) από την Περιφερειακή Ενότητα Νήσων, ένα δεδομένο που από μόνο του, και πάλι δεν εγγυάται την τακτική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των κατοίκων, όμως δίνει μία προοπτική.