Από την αρχή του προηγούμενου μήνα, όσοι βρίσκονται στο κέντρο της Αίγινας αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην παραλαβή της αλληλογραφίας τους, από την ταχυδρομική διανομή των ΕΛΤΑ. Αυτό οφείλεται στον τραυματισμό του ταχυδρόμου, που είχε αναλάβει την συγκεκριμένη περιοχή. Σε επικοινωνία σήμερα με τον διευθυντή των ΕΛΤΑ Αίγινας κ. Γιώργο Τζαμουράνη, είπε ότι λόγω του τραυματισμού του, ο ταχυδρόμος θα μπορέσει να επιστρέψει στην εργασία σε ένα διάστημα 3 έως 6 μηνών.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Την θέση του ταχυδρόμου αντικατέστησε μία συνάδελφός του, η οποία όμως στις 11 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, είχε τροχαίο ατύχημα. Το αποτέλεσμα ήταν η συγκεκριμένη γραμμή του κέντρου, από εκείνη την ημερομηνία να μείνει χωρίς διανομέα, αφού και εκείνη είναι τραυματίας.Όπως εξήγησε ο διευθυντής του καταστήματος, επειδή η υπάλληλος έχει σύμβαση για συγκεκριμένο χρόνο, η υπηρεσία δεν δύναται να προχωρήσει σε εκ νέου αντικατάσταση. Ο κύριος Τζαμουράνης συμπλήρωσε, ότι εάν η υπάλληλος δεν ζητήσει νέα αναρρωτική άδεια, την Δευτέρα θα βρίσκεται στα καθήκοντά της.
Έτσι, από την ερχόμενη εβδομάδα θα είναι γνωστό, αν το πρόβλημα των ταχυδρομικών διανομών
στο κέντρο της Αίγινας λυθεί ή όχι. Μέχρι τότε οι κάτοικοι και οι καταστηματάρχες του κέντρου θα πρέπει να πηγαίνουν στο κατάστημα των ΕΛΤΑ για να παραλαμβάνουν οι ίδιοι την αλληλογραφία τους.
Για το πρόβλημα που έχει προκύψει, από το κατάστημα των ΕΛΤΑ της Αίγινας έχει εκδοθεί η ακόλουθη ανακοίνωση:
"Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους κατοίκους των περιοχών: Λεωφ.Δημοκρατίας (Παραλία), Σπ. Ρόδη, Π. Ηρειώτη, Λεώφ.Αφαίας έως 52 ζυγά και 33 μονά, Τελαμώνος, Αγ.Νικολάου, Βάρδια, Μητροπόλεως,
Αγ.Νεκταρίου, Αγ.Θεοδώρας ,Κολοκοτρώνη, Κάππου, Ι.Κάτσα, Αίακού πως λόγω ατυχήματος του αστικού διανομέα δεν είναι δυνατή η επίδοση της αλληλογραφίας τους.
Μετά το ατύχημα που είχε και ο αντικαταστάτης της περιοχής αυτής και μέχρι να βρεθεί λύση για την επίδοσή της αλληλογραφίας παρακαλώ για την παραλαβή τους από το κατάστημα Συναλλαγής ΕΛ.ΤΑ. Κανάρη 16.
Εκεί μέσα σε ειδικά trays και ώρες 9:00 έως 12:00 χωρισμένα με ονοματεπώνυμα θα δίνετε η αλληλογραφία από υπάλληλο με απόλυτη εχεμύθεια. Βέβαια αυτό πρόκειται να αλλάξει με την επάνοδο του αντικαταστάτη η οποία προβλέπεται να επιστρέψει στην εργασία της την ερχόμενη εβδομάδα", καταλήγει η ανακοίνωση.