Ακόμη και τα δύο ευρώ που απαιτούνται για τη στάθμευση ενός αυτοκινήτου στους ειδικούς χώρους κατά μήκος των δρόμων που έχουν ενταχθεί στο σχέδιο της ελεγχόμενης στάθμευσης, φαίνεται ότι αποτελούν πλέον ανασταλτικό παράγοντα για τους εργαζόμενους του κέντρου, που πρέπει να μετακινούνται καθημερινά προς τις εργασίες τους. Αν και το μέτρο αποδείχθηκε πολύ επιτυχημένο, ειδικά κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου και καθ όλη τη διάρκεια που η Αίγινα είχε έντονη κυκλοφορία από αυτοκίνητα, το τελευταίο διάστημα φαίνεται ότι υπάρχουν αλλαγές στις συνήθειες των κατοίκων του νησιού, αλλά και όσων έχουν κατοικίες στην Αίγινα και την επισκέπτονται τα Σαββατοκύριακα ή κατά περιόδους.
Αν και το πρόβλημα της παράνομης πολυήμερης στάθμευσης λύθηκε σε πολλά σημεία του κέντρου και ειδικά στις εξόδους της παραλίας, όπως για παράδειγμα στην περιοχή της Παναγίτσας και προς την περιοχή του Δημοτικού Σταδίου της Αίγινας, ένα νέο φαινόμενο στάθμευσης φαίνεται ότι βρίσκεται στη γέννηση του. Σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων, αλλά και εργαζομένων, πολλά σημεία που την Κυριακή το απόγευμα είναι άδεια από αυτοκίνητα, καθώς τα καταστήματα στο κέντρο είναι κλειστά, καταλαμβάνονται από αυτοκίνητα επισκεπτών που έρχονται στην Αίγινα για Σαββατοκύριακο. Το αποτέλεσμα είναι η συνήθεια αυτή να παγιώνεται και οι ελεύθερες θέσεις parking εκτός σημείων ελεγχόμενης στάθμευσης να κατακλύζονται και πάλι από αυτοκίνητα που παραμένουν εκεί για μεγάλα χρονικά διαστήματα, εβδομάδας ή περισσότερο.
Το φαινόμενο παίρνει διαστάσεις και εξελίσσεται παράλληλα με μία άλλη επιλογή των οδηγών της Αίγινας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η στάθμευση πολλών τροχοφόρων κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες λίγα μέτρα μετά τις λωρίδες ελεγχόμενης στάθμευσης, αλλά όχι μέσα σε αυτές. Η εικόνα επί της Τότη Χατζή, στην παιδική χαρά του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και μέχρι το Ακρογιάλι είναι πλέον ενδεικτική για τις επιλογές των οδηγών, την ίδια στιγμή μάλιστα που οι θέσεις στην ελεγχόμενη στάθμευση είναι σε μέση πληρότητα. Παρόμοια κατάσταση καταγράφεται και σε άλλες περιοχές του κέντρου.
Σε συζήτηση με κατοίκους του κέντρου αναφέρονται περιστατικά, όπου τα πολυήμερα σταθμευμένα αυτοκίνητα εμποδίζουν ή κάνουν πολύ δύσκολη τη διέλευση άλλων οχημάτων όπως απορριμματοφόρων και άλλων.