Την αγωνία τους εκφράζουν κάτοικοι της Αίγινας, που λόγω της εργασίας τους στον Πειραιά αναγκάζονται να μετακινούνται καθημερινά με το πρωινό δρομολόγιο του ιπτάμενου πλοίου. Σύμφωνα με επιστολή επιβάτη που έλαβε το Aegina Portal, από την Δευτέρα 18 Ιανουαρίου δεν εκτελείται το καθημερινό, πρωινό δρομολόγιο, που εξυπηρετεί σύμφωνα με την εκτίμησή του 15-20 επιβάτες σε καθημερινή βάση. Μέχρι αυτή τη στιγμή στα συστήματα κρατήσεων δεν υπάρχουν δρομολόγια ιπταμένου πλοίου, γεγονός που κάνει τους εργαζόμενους επιβάτες να ανησυχούν. Αντίστοιχα και άλλοι επιβάτες που επικοινώνησαν με το Aegina Portal, μετέφεραν το αδιέξοδο στο οποίο έχουν περιέλθει σε σχέση με την εργασία τους, λόγω της έλλειψης του πρωινού δρομολογίου. Δηλώνουν, επίσης, ότι δεν υπάρχει καμία σχετική ενημέρωση.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Αντίστοιχο πρόβλημα είχε προκύψει και τον Νοέμβριο, με τους επιβάτες που πηγαινοέρχονταν καθημερινά, να δηλώνουν τότε πως φοβούνται ότι θα χάσουν την δουλειά τους, αφού δεν υπήρχε άλλος τρόπος για να βρίσκονται στην εργασία τους την ώρα που πρέπει. Άλλοι αναγκάζονταν να νοικιάσουν έναν χώρο στον Πειραιά, αντιμετωπίζοντας όμως επιπλέον έξοδα.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Αντίστοιχο πρόβλημα είχε προκύψει και τον Νοέμβριο, με τους επιβάτες που πηγαινοέρχονταν καθημερινά, να δηλώνουν τότε πως φοβούνται ότι θα χάσουν την δουλειά τους, αφού δεν υπήρχε άλλος τρόπος για να βρίσκονται στην εργασία τους την ώρα που πρέπει. Άλλοι αναγκάζονταν να νοικιάσουν έναν χώρο στον Πειραιά, αντιμετωπίζοντας όμως επιπλέον έξοδα.Δυστυχώς οι αλλαγές που έχουν επέλθει στην ακτοπλοΐα λόγω της πανδημίας, δημιουργούν συχνά, σοβαρά προβλήματα στην καθημερινότητα των νησιωτών, καθώς κάποιοι κινδυνεύουν ακόμη και να χάσουν την δουλειά τους.