Προσεκτικοί θα πρέπει να είναι οι επαγγελματίες της Αίγινας, καθώς τις τελευταίες ημέρες, σημειώθηκαν και πάλι περιστατικά εξαπάτησης μέσω τηλεφώνου. Ο επιτήδειος ή οι επιτήδειοι υποδύονται ότι είναι κάποιος από τους αντιδημάρχους της Αίγινας, ζητώντας από τους επαγγελματίες μία προσφορά για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του δήμου ή για άλλο σκοπό. Σύμφωνα με δήλωση του κ. Γιώργου Σκαλτσιώτη στο Aegina Portal, επαγγελματίες του νησιού δέχθηκαν τηλεφωνήματα από αγνώστους, που χρησιμοποιώντας το όνομα κάποιου αντιδήμαρχου ζητούσαν μία προσφορά για το δήμο.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Τα περιστατικά καταγγέλθηκαν στον πρόεδρο της Επαγγελματικής Ένωσης Αίγινας κ. Γιώργο Σκαλτσιώτη, ο οποίος και με την ιδιότητά του ως αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών, ζήτησε από τους επαγγελματίες της Αίγινας να είναι προσεκτικοί, τονίζοντας ότι οι προσφορές προς τον δήμο γίνονται μέσω συγκεκριμένης διαδικασίας και όχι με τέτοιου τύπου τηλεφωνήματα.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Τα περιστατικά καταγγέλθηκαν στον πρόεδρο της Επαγγελματικής Ένωσης Αίγινας κ. Γιώργο Σκαλτσιώτη, ο οποίος και με την ιδιότητά του ως αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών, ζήτησε από τους επαγγελματίες της Αίγινας να είναι προσεκτικοί, τονίζοντας ότι οι προσφορές προς τον δήμο γίνονται μέσω συγκεκριμένης διαδικασίας και όχι με τέτοιου τύπου τηλεφωνήματα.Σύμφωνα με τη περιγραφή που είχε κάνει ο κ. Γιώργος Σκαλτσιώτης τον Δεκέμβριο του 2020, οπότε και βρισκόταν σε έξαρση η προσπάθεια εξαπάτησης, ο τρόπος που λειτουργεί η απάτη βασίζεται στο ακόλουθο σενάριο: O άγνωστος που συνήθως υποδύεται ότι είναι κάποιο γνωστό πρόσωπο της τοπικής κοινωνίας, καταθέτει ένα ποσό στο λογαριασμό του καταστηματάρχη μέσω ηλεκτρονικού λογαριασμού για ένα προϊόν, όμως στην συνέχεια ισχυρίζεται ότι έκανε λάθος και πως κατέθεσε περισσότερα χρήματα και του ζητά να του επιστρέψει την διαφορά. Έτσι, αν για παράδειγμα έχει συμφωνηθεί ότι η κατάθεση πρέπει να είναι 150 ευρώ, ο άγνωστος λέει ότι από λάθος κατέθεσε μέσω ηλεκτρονικού λογαριασμού 1.500 ευρώ. Στην συνέχεια παίρνει τηλέφωνο τον καταστηματάρχη, λέγοντας ότι έκανε λάθος και τον παρακαλεί να του επιστρέψει τα επιπλέον χρήματα που κατέθεσε.
Οι επιτήδειοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το χρονικό διάστημα, που μεσολαβεί για την ολοκλήρωση της μεταφοράς του ποσού από τράπεζα σε τράπεζα. Επικαλούνται ότι η κίνηση στο λογαριασμό έγινε, χωρίς ωστόσο η μεταφορά του ποσού να έχει ολοκληρωθεί, ελπίζοντας ότι ο καταστηματάρχης θα παραπλανηθεί και θα του επιστρέψει ένα μεγάλο ποσό που ποτέ δεν κατατέθηκε στον λογαριασμό του, βασιζόμενος πάντα στην φερεγγυότητα ενός γνωστού προσώπου της τοπικής κοινωνίας.