Την ανάγκη να υπάρχει προτεραιότητα στην μετακίνηση των επιβατών, που αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα υγείας και που πρέπει να ταξιδέψουν στον Πειραιά μαζί με τα αυτοκίνητά τους, έθεσε κάτοικος της Αίγινας που επικοινώνησε με το Aegina Portal. Σύμφωνα με όσα είπε, λόγω των συνθηκών που οφείλονται στην πανδημία, αρκετοί επιλέγουν να ταξιδεύουν μαζί με το αυτοκίνητό τους, ώστε στον Πειραιά να μην χρησιμοποιήσουν μέσα μαζικής μεταφοράς για να μετακινηθούν στην περιοχή που βρίσκεται ο γιατρός τους.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Αυτό όμως δεν είναι πάντα εφικτό, καθώς συχνά οι θέσεις των οχημάτων στα πλοία, που είναι περιορισμένες λόγω της εφαρμογής των υγειονομικών πρωτοκόλλων, κλείνουν από κρατήσεις λίγη μόλις ώρα μετά από τη δημοσίευση των δρομολογίων. Ρωτώντας, έμαθε ότι οι θέσεις κλείνουν πολύ γρήγορα κυρίως από κρατήσεις των οχημάτων, που εφοδιάζουν με προμήθειες την Αίγινα.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Αυτό όμως δεν είναι πάντα εφικτό, καθώς συχνά οι θέσεις των οχημάτων στα πλοία, που είναι περιορισμένες λόγω της εφαρμογής των υγειονομικών πρωτοκόλλων, κλείνουν από κρατήσεις λίγη μόλις ώρα μετά από τη δημοσίευση των δρομολογίων. Ρωτώντας, έμαθε ότι οι θέσεις κλείνουν πολύ γρήγορα κυρίως από κρατήσεις των οχημάτων, που εφοδιάζουν με προμήθειες την Αίγινα.Λόγω του φόβου ότι δεν θα βρει θέση, για να μεταφέρει με το αυτοκίνητό της το σύζυγο της στο γιατρό, ώστε αυτός να κάνει την θεραπεία του την ημέρα και την ώρα που θα ειδοποιηθεί, αποφάσισε να μείνει στην Αθήνα, γεγονός που δημιουργεί πρόβλημα στην καθημερινότητά τους.
Το ερώτημα που προκύπτει είναι εάν θα μπορούσε να δοθεί προτεραιότητα στους επιβάτες, που πρέπει να ταξιδέψουν με τα οχήματά τους στον Πειραιά, λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας.
Το Aegina Portal επικοινώνησε με την Saronic Ferries η οποία απάντησε ότι το σωστό θα ήταν να υπάρχει ραντεβού με τον γιατρό συγκεκριμένο και προγραμματισμένο, για να μπορεί και η Saronic Ferries να τους εξυπηρετεί πάντα. Ασχέτως αν το πλάνο φαίνεται γεμάτο εξ αρχής, δηλαδή αν 48 ώρες πριν ο επιβάτης έχει συγκεκριμένο ραντεβού, θα βρεθεί τρόπος να εξυπηρετηθεί κατά προτεραιότητα μέσω του τοπικού πράκτορα.
Τέλος, από το τοπικό πρακτορείο της ΑΝΕΣ, για το πλοίο "Άγιος Νεκτάριος", είπαν ότι δεν έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα πληρότητας 100% στα οχήματα.
Τέλος, από το τοπικό πρακτορείο της ΑΝΕΣ, για το πλοίο "Άγιος Νεκτάριος", είπαν ότι δεν έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα πληρότητας 100% στα οχήματα.