Μία ακόμη προσπάθεια εξαπάτησης σε βάρος καταστηματάρχη της Αίγινας, έγινε γνωστή σήμερα το πρωί, μετά από καταγγελία που έκανε ο ίδιος στο Aegina Portal. Πιο συγκεκριμένα, ένα άτομο τηλεφώνησε σε χρωματοπωλείο στο κέντρο της Αίγινας και χρησιμοποιώντας το όνομα γνωστού φαρμακοποιού, ζήτησε να κάνει μία τηλεφωνική παραγγελία και να πληρώσει online, μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Δύο πράγματα έκαναν εντύπωση στον καταστηματάρχη και τον κινητοποίησαν άμεσα. Το πρώτο ήταν η αληθοφάνεια της παραγγελίας. Το άτομο στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής, ένα κινητό τηλέφωνο χωρίς απόκρυψη, παρήγγειλε πράγματα τα οποία ήταν πολύ συγκεκριμένα. Ο καταστηματάρχης δήλωσε στο Aegina Portal ότι η περιγραφή της παραγγελίας έδειχνε ότι γνώριζε, τι μπορούσε να προμηθευτεί από το κατάστημα. Το δεύτερο ήταν ότι από την φωνή του ατόμου που καλούσε, κατάλαβε αμέσως ότι δεν ήταν αυτός που υποστήριζει.
Όταν έφτασε η στιγμή της πληρωμής, ο υποτιθέμενος πελάτης ζήτησε από τον καταστηματάρχη να πληρώσει ηλεκτρονικά, και για τον σκοπό αυτό να μπει e banking και να του δώσει κάποιον κωδικό, υποδεικνύοντας μάλιστα και το σημείο της οθόνης που θα τον βρει. Εκεί τελείωσαν όλα, καθώς ο καταστηματάρχης απέκλεισε κάθε συνέχεια, λέγοντας ότι "αυτά δεν γίνονται" και του ζήτησε να περάσει από το κατάστημά του ο τεχνητής που έχει αναλάβει την εργασία για να πάρει τα πράγματα της παραγγελίας και να πληρώσει. Μάλιστα ο "πελάτης" του ζήτησε στη συνέχεια να πληρώσει με έναν άλλο ηλεκτρονικό τρόπο, αλλά ο καταστηματάρχης αρνήθηκε και του έκλεισε το τηλέφωνο. Στη συνέχεια πήγε στο Αστυνομικό Τμήμα Αίγινας και κατάγγειλε το περιστατικό.
Τέλος, εμφανώς αναστατωμένος, ήρθε στο γραφείο του Aegina Portal και κατήγγειλε το περιστατικό, θέλοντας να ενημερώσει τους συναδέλφους και τους κατοίκους της Αίγινας, ώστε να είναι σε εγρήγορση και να δείξουν ανακλαστικά σε μία παρόμοια περίπτωση.