Η παλιά ηλεκτρική, ως τοποθεσία, επανέρχεται συχνά στο πέρασμα των χρόνων, ως ένα σημείο που μπορεί να προσφέρει μία λύση στα μηχανάκια και τη στάθμευσή τους, που εκτός από την ηχορύπανση δημιουργούν σημαντικά προβλήματα στην καθημερινότητα του νησιού, όταν βρίσκονται σταθμευμένα σε λάθος σημείο.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Ο υπαίθριος αυτός χώρος, αν και δείχνει εγκαταλελειμμένος σήμερα, έχει ψηφιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο περισσότερες φορές, από οποιονδήποτε άλλο για τέτοιου είδους χρήση και παρά το γεγονός ότι στην είσοδό του υπάρχει σχετική ενημερωτική πινακίδα δεν χρησιμοποιείται ως parking για τα μηχανάκια.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.
Ο υπαίθριος αυτός χώρος, αν και δείχνει εγκαταλελειμμένος σήμερα, έχει ψηφιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο περισσότερες φορές, από οποιονδήποτε άλλο για τέτοιου είδους χρήση και παρά το γεγονός ότι στην είσοδό του υπάρχει σχετική ενημερωτική πινακίδα δεν χρησιμοποιείται ως parking για τα μηχανάκια.
Επίσης, στην υπόθεση της παλιάς ηλεκτρικής υπάρχουν δύο παράδοξα. Το πρώτο είναι το γεγονός ότι το Δημοτικό Συμβούλιο έχει ψηφίσει κατ' επανάληψη ως αυτό το σημείο για την στάθμευση των δίκυκλων μηχανών, σε πακέτο κυκλοφοριακών ρυθμίσεων. Στη συνεδρίαση που έγινε στις 2 Απριλίου του 2007 είναι ανάμεσα στις εγκεκριμένες κυκλοφοριακών ρυθμίσεις στην πόλη της Αίγινας για το καλοκαίρι.
Στα επόμενα χρόνια ακολουθεί μία περίοδος μακράς σιωπής, με την νομοθεσία να αλλάζει. Ωστόσο, ως αποφάσεις, ποτέ δεν ανακλήθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Το 2015 ο τότε πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής κ. Γιώργος Μούτζης φέρνει ως θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο τις προτάσεις της Τουριστικής Επιτροπής. Στο σύνολό τους οι προτάσεις χαρακτηρίστηκαν, τότε, σωστές.
Ψηφίστηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο όμως δεν εφαρμόστηκαν ποτέ. Ανάμεσα τους ήταν και η παλιά ηλεκτρική, που προτεινόταν να επαναλειτουργήσει, με την αφαίρεση απαγορευτικής πινακίδας στην συμβολή Χ. Λαδά και Σπ. Ρόδη.
Το ίδιο πακέτο μέτρων της Τουριστικής Επιτροπής επανήλθε στο Δημοτικό Συμβούλιο το 2017, με σκοπό να ψηφιστεί ξανά και να επικαιροποιηθεί, ενώ προφανώς πολλά από αυτά τα μέτρα δεν χρειάζονταν επικαιροποίηση αφού δεν είχε αλλάξει κάτι. Ψηφίστηκαν αλλά δεν εφαρμόστηκαν.
Το δεύτερο παράδοξο έρχεται τον Ιανουάριο του 2019, όπου το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε τη συμμετοχή του Δήμου Αίγινας στην πρόσκληση V, στον άξονα προτεραιότητας "Ανέγερση ή και Αποκατάσταση Δημοτικών κτιρίων" με τίτλο: "Ανέγερση και Επανάχρηση δημοτικών κτιρίων".
Η ίδια η απόφαση δεν ήταν λάθος, καθώς είχε ως στόχο να αξιοποιηθεί το κτήριο της παλιάς ηλεκτρικής, όμως δεν έλαβε υπόψιν της ό,τι μέχρι εκείνη την στιγμή υπήρχαν τουλάχιστον τρεις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, που υποδείκνυαν τον εξωτερικό χώρο του κτηρίου ως δημοτικό χώρο parking. Θα ισχυριστεί κάποιος ότι αυτό θα μπορούσε να γίνει αργότερα, όταν συνταχθεί η μελέτη κτλ. Αυτό είναι αλήθεια, όμως τέτοιου είδους αποφάσεις χαρακτηρίζονται ως κανονιστικές, διότι δημιουργούν τους κανόνες με τους οποίους συμμετέχουν οι πολίτες στον δημόσιο χώρο, αν αυτοί οι κανόνες δεν λαμβάνονται υπόψιν θα πρέπει να καταργούνται.
Η αναφορά στην παλιά ηλεκτρική, γίνεται εν αναμονή ενός δύσκολου κυκλοφοριακά καλοκαιριού, μετά από έναν, επίσης, δύσκολο κυκλοφοριακά χειμώνα και την σύνταξη του ΣΒΑΚ του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας του Δήμου Αίγινας, για να μας θυμίσει, ότι κανόνες υπάρχουν, απλά πρέπει ή να εφαρμόζονται ή να αλλάζουν.