Τι καταγράφει για τα λιμάνια της Αίγινας και της Σουβάλας, η ετήσια έκθεση της Π.Ε.Π.Ε.Ν, για τα προβλήματα στα ελληνικά λιμάνια.

limani-aeginas-01.jpg

Η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού, την Τρίτη, 30 Ιουλίου 2024, κατέθεσε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. 

Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.




Η έκθεση βασίζεται στις παρατηρήσεις που καταθέτουν οι Πλοίαρχοι - Μέλη της Ένωσης. Στην έκθεση παρουσιάζονται τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν και καταγράφουν μέσα από την καθημερινή τους τριβή οι Πλοίαρχοι στα λιμάνια όλης της Ελλάδας.

Ανάμεσα στα λιμάνια παρουσιάζονται τα προβλήματα που έχουν καταγραφεί στο κεντρικό λιμάνι της Αίγινας και στο λιμάνι της Σουβάλας.

Αίγινα

Κατασκευή λιμενοβραχίονα για προστασία από ΝΔ–Δ–ΒΔ ανέμους.(Φωτό 1) Προέκταση προβλήτας (60–80) μέτρα από το φανάρι προς διεύθυνση ΝΔ.(Φωτό 2) Υπάρχουν στρεβλωμένες προεξέχουσες μεταλλικές ράγες.(Φωτό 3,4) 

aegina-limani-1643.jpg

Όλη η προβλήτα (τουριστικά) κατά μήκος, χρειάζεται βελτίωση. Λείπουν μπαλόνια και τα μικρά μπαλόνια που υπάρχουν είναι έτοιμα να φύγουν (Φωτό 5) Εκβάθυνση της προβλήτας (ταξί) για να προσεγγίζουν και εκεί πλοία με ΝΔ ανέμους για την ασφάλεια των επιβατών. (Φωτό 6) Εκβάθυνση Λιμενολεκάνης. Καθαρισμός Εισόδου από υπάρχοντες υφάλους ή σήμανση αυτών.
aegina-limani-164.jpg

Απαιτείται νέα χαρτογράφηση γιατί τα βυθίσματα δεν ανταποκρίνονται σε αρκετά σημεία της λιμενολεκάνης. 

Λείπουν δέστρες (μπίντες) και οι προσκρουστήρες που υπάρχουν είναι λίγοι και για μικρότερα σκάφη. Να ενισχυθεί η φωτοβολία και να αντικατασταθεί το χρώμα του φανού (είναι άσπρο και χάνεται στα φώτα της πόλης). 

aegina-limani-1644.jpg

Ανύψωση των κρηπιδωμάτων και διαμόρφωση καταστρώματος προβλήτας. 

Δεν υπάρχει αίθουσα αναμονής επιβατών και w.c. Ανεπαρκής Φωτισμός προβλήτας. Το Λιμάνι της Αίγινας κρίνεται επικίνδυνο με Ανέμους (Δ–ΝΔ) και χρειάζεται επειγόντως βελτίωση / αποκατάσταση των ελλείψεων.

Σουβάλα
Κάλυψη των τελευταία τοποθετημένων βράχων στον κυματοθραύστη με τσιμέντο ή αφαίρεση των βράχων και τοποθέτηση μπλόκια με τελικό σκοπό να τοποθετηθούν προσκρουστήρες.

Εκβάθυνση λιμενολεκάνης κάθε δύο (2–3) χρόνια. Επέκταση της προβλήτας προς δυτικά (προς παραλία) με προσθήκη δέστρας για την ασφαλή πρόσδεση του πλοίου.  (Φωτό 1)

Τοποθέτηση σημαντήρων για την οριοθέτηση της περιοχής των λουόμενων. (Φωτό 1)

Κατασκευή / χρήση υπαίθριου Parking για την αποσυμφόρηση των Ι.Χ. από την προβλήτα κατά την διάρκεια της φόρτωσης
οχημάτων. 
Κατασκευή χώρου με στέγαστρο για την αναμονή των επιβατών πριν την επιβίβαση.

souvala-1642.jpg

Καλύτερος φωτισμός στην προβλήτα. Τοποθέτηση πασσάλων με σχοινάκι δεξιά & αριστερά στην προβλήτα για την αποφυγή πτώσης επιβατών στην θάλασσα.
 
Σημάνσεις εντός και εκτός προβλήτας για απαγόρευση στάθμευσης.

Oι τοποθετημένες πέτρες (βράχια) στην άκρη του κυματοθραύστη, για την προστασία ελλιμενισμού των μικρών σκαφών, δημιουργούν δυσχέρεια στους χειρισμούς κατάπλου / απόπλου των πλοίων. (Φωτό 3,4)

souvala-1642.jpg

Οι φωτογραφίες περιλαμβάνονται στη έκθεση της Π.Ε.Π.Ε.Ν.

Περισσότερες πληροφορίες για την έκθεση του 2024, μπορείτε να διαβάσετε στην ιστοσελίδα της Π.Ε.Π.Ε.Ν..


Ακολουθήστε το Aegina Portal στο Google News

google-news.png
Το σύνολο του περιεχομένου του Aegina Portal είναι πρωτότυπο, αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και προστατεύεται από τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.
Απαγορεύεται η αντιγραφή ολόκληρου ή μέρους αυτού χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια.

Tune in Apps

Ακούστε το Aegina Portal Talk Radio από το λογαριασμό μας στο Tunein

Aegina Portal Talk Radio

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε έναν εξωτερικό player:


iTunes.png vlc.png winamp.png wmp.png