Αλλαγές στον τρόπο εξόφλησης των λογαριασμών της ΔΕΗ στο πρακτορείο της Αίγινας. Για την υπολειτουργία μίας ακόμη υπηρεσίας μιλούν οι κάτοικοι του νησιού..

Μόνιμο χαρακτήρα φαίνεται να αποκτά τη τριήμερη, μόλις, λειτουργία του ταμείου της ΔΕΗ στο πρακτορείο της Αίγινας. Η αλλαγή στον τρόπο εξόφλησης των λογαριασμών της ΔΕΗ από τους καταναλωτές του νησιού, είχε διαφανεί ήδη από τον προηγούμενο μήνα όταν στην είσοδο του πρακτορείου, είχε αναρτηθεί με χειρόγραφες πινακίδες, η κυλιόμενη εξυπηρέτηση των κατοίκων της Αίγινας από το ταμείο. Σε αυτή την πρώτη φάση οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούσαν να εξυπηρετηθούν στο ταμείο μόνο τη Δευτέρα, την Τετάρτη και την Παρασκευή, ενώ οι άλλες δύο ημέρες, της Τρίτης και της Πέμπτης ήταν αφιερωμένες στην εξυπηρέτηση άλλων θεμάτων που αφορούσαν του καταναλωτές.


Το αποτέλεσμα ήταν πολλοί να προσέρχονται, αλλά να φεύγουν χωρίς να έχουν εξυπηρετηθεί, αφού φυσικά δεν είχαν ενημερωθεί. Η ταλαιπωρία που προέρχεται από αυτού του είδους την υπολειτουργία, συμπίπτει μάλιστα χρονικά με την επιβολή του χαρατσιού μέσα από αυτούς τους λογαριασμούς, οπότε η ανάγκη για προσωπική εξυπηρέτηση σε θέματα που προκύπτουν είναι συχνή και αναγκαία.

Κακή εντύπωση πάντως προκαλεί ότι η ΔΕΗ δείχνει να αγνοεί τις ανάγκες των πελατών της, ειδικά ευπαθών ομάδων και ηλικιωμένων και να προχωρά σε αυτή την αλλαγή, χωρίς πρώτα να έχει προηγηθεί μία εύλογη περίοδος ενημέρωσης. Η προχειρότητα με την οποία ξεκινά αυτή η αλλαγή στις μέρες και ώρες εξυπηρέτησης, φαίνεται ακόμη και στα έντυπα που έχουν αναρτηθεί για αυτό το σκοπό στο χώρο του ταμείου, καθώς οι ώρες έχουν διορθωθεί εκ νέου με μαρκαδόρο.

Οι κάτοικοι του νησιού από τη Δευτέρα 19 Νοεμβρίου θα μπορούν να εξυπηρετούνται στο ταμείο της ΔΕΗ Δευτέρα και Τετάρτη από τις 07:30 - 13:30 και Παρασκευή 07:30 - 13:00. Τέλος στο έντυπο αναγράφονται και άλλα σημεία πληρωμής, μέσα από ένα δίκτυο καταστημάτων, τραπεζών και ΑΤΜ.