Το αποτέλεσμα ήταν πολλοί να προσέρχονται, αλλά να φεύγουν χωρίς να έχουν εξυπηρετηθεί, αφού φυσικά δεν είχαν ενημερωθεί. Η ταλαιπωρία που προέρχεται από αυτού του είδους την υπολειτουργία, συμπίπτει μάλιστα χρονικά με την επιβολή του χαρατσιού μέσα από αυτούς τους λογαριασμούς, οπότε η ανάγκη για προσωπική εξυπηρέτηση σε θέματα που προκύπτουν είναι συχνή και αναγκαία.
Κακή εντύπωση πάντως προκαλεί ότι η ΔΕΗ δείχνει να αγνοεί τις ανάγκες των πελατών της, ειδικά ευπαθών ομάδων και ηλικιωμένων και να προχωρά σε αυτή την αλλαγή, χωρίς πρώτα να έχει προηγηθεί μία εύλογη περίοδος ενημέρωσης. Η προχειρότητα με την οποία ξεκινά αυτή η αλλαγή στις μέρες και ώρες εξυπηρέτησης, φαίνεται ακόμη και στα έντυπα που έχουν αναρτηθεί για αυτό το σκοπό στο χώρο του ταμείου, καθώς οι ώρες έχουν διορθωθεί εκ νέου με μαρκαδόρο.
Οι κάτοικοι του νησιού από τη Δευτέρα 19 Νοεμβρίου θα μπορούν να εξυπηρετούνται στο ταμείο της ΔΕΗ Δευτέρα και Τετάρτη από τις 07:30 - 13:30 και Παρασκευή 07:30 - 13:00. Τέλος στο έντυπο αναγράφονται και άλλα σημεία πληρωμής, μέσα από ένα δίκτυο καταστημάτων, τραπεζών και ΑΤΜ.