Ευτυχώς μόνο με εκδορές γλίτωσε από το ατύχημα που είχε κάτοχος οχήματος σήμερα το μεσημέρι στην περιοχή του "Συνεταιρισμού". Κάτοικος του νησιού που έτυχε να βρίσκεται μπροστά στο περιστατικό, ειδοποίησε για το συμβάν το Κέντρο Υγείας στις 12:45. Ωστόσο μέχρι τις 1:10 μ.μ. το ασθενοφόρο δεν είχε εμφανιστεί, κάτι που τον οδήγησε να μεταφέρει ο ίδιος τον τραυματία στο Κέντρο Υγείας. Εκεί, ρωτώντας στη γραμματεία, έμαθε ότι εκείνη την ώρα δεν υπάρχει διαθέσιμος οδηγός.
Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal
Το Aegina Portal επικοινώνησε με τη διευθύντρια του Κέντρου Υγείας κυρία Ευαγγελία Γελαδάκη, η οποία εξήγησε ότι το Κέντρο Υγείας διαθέτει τρεις οδηγούς ασθενοφόρου. Όπως είναι φυσικό αυτοί δεν επαρκούν για να καλύψουν όλες τις βάρδιες. Προτεραιότητα έχουν οι βραδυνές ώρες του Σαββατοκύριακου, οι βραδυνές ώρες των υπόλοιπων ημερών και οι απογευματινές ώρες, όσο μπορούν αυτές να καλυφθούν.
Η κυρία Γελαδάκη αναφέρει μία εγκύκλιο με την οποία μπορούν οδηγοί του Δήμου ή της Πυροσβεστικής, μετά από την κατάλληλη εκπαίδευση να οδηγήσουν ασθενοφόρο. Δυστυχώς, αναφέρει, αυτή η εγκύκλιος ενώ θα μπορούσε να δώσει λύση στο πρόβλημα έχει "σκαλώσει" στη γραφειοκρατία.
Την ρωτούμε, εάν έστω και ένας ακόμη οδηγός θα έδινε λύση στο πρόβλημα με τις ανεπάνδρωτες βάρδιες. Η απάντησή της ήταν καταφατική.
Μία επόμενη ερώτηση αφορά στην πρόθεση πολιτών να βοηθήσουν εθελοντικά, προσφέροντας εθελοντική εργασία ως οδηγοί. Η απάντηση είναι ότι αυτό απαγορεύεται, δεν μπορεί να γίνει.
Εξηγεί ότι οι τρεις οδηγοί υπερβάλουν εαυτό στην εργασία τους, αλλά και εκτός αυτής. Όταν δεν είναι βάρδια ή όταν έχουν ρεπό, είναι συνεχώς "πάνω" από το τηλέφωνό τους, ώστε να μπορέσουν να διαθέσουν τις υπηρεσίες τους αν υπάρξει κάποιο σοβαρό περιστατικό.