Ήταν 19 Αυγούστου 2012, 7ο Διεθνές Μουσικό Φεστιβάλ Αίγινας στην παραλία της Αύρας. Στη μουσική σκηνή του φεστιβάλ η Αρλέτα μαζί με τον Τάκη Φαραζή. Μια συναυλία που δύσκολα μπορεί να ξεχάσει κανείς, μια βραδιά από εκείνες που όταν σβήνουν οι προβολείς μένουν στην μνήμη ως "μαγικές". Η Ντόρα Μπακοπούλου ερμήνευσε το "Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι" του Απόστολου Καλδάρα, αφιερώνοντάς το στην Αρλέτα. Η Ντόρα Μπακοπούλου δεν ξέχασε ούτε στο φετινό φεστιβάλ την Αρλέτα. Στην εναρκτήρια παράσταση θύμισε στο κοινό εκείνη την υπέροχη συναυλία. Μετά από λίγα εικοσιτετράωρα η Αρλέτα "έφυγε", γεμίζοντας με θλίψη όσους αγάπησαν την μουσική της.
Εκείνο το βράδυ της 19ης Αυγούστου 2012, το Aegina Portal είχε την τύχη να καταγράψει τη συνέντευξη της. Μαζί της ο πολυτάλαντος μουσικός Τάκης Φαραζής. Η συνέντευξη δόθηκε στο μουσικό παραγωγό του ραδιοφώνου του Aegina Portal Γιάννη Ντούρο.
Αυτό ήταν το κείμενο που είχε γράψε τότε ο Γιάννης Ντούρος στο Aegina Portal με την ευκαιρία της συνέντευξης: "Μια γλυκύτατη μουσική βραδιά προσέφεραν στο κοινό της Αίγινας η Αρλέτα και ο Τάκης Φαραζής στα πλαίσια του 7ου Διεθνούς Μουσικού Φεστιβάλ. Η Αρλέτα, πάντα με άριστη εκφορά λόγου και χωρίς να φείδεται αυτοσαρκασμού περιγράφοντας τα προβλήματα υγείας που την ταλανίζουν, οδήγησε το ακροατήριο εκεί που επιθυμούσε, πείθοντάς το να συμμετάσχει ενεργά στην απόδοση των τραγουδιών. Όλοι μαζί, λοιπόν, τραγούδησαν επιτυχίες των Χατζιδάκι, Σπανού, Θεοδωράκη και Λ. Παπαδόπουλου. Κομμάτια που ανέσυραν μνήμες και απογειώθηκαν από το πιάνο, αλλά και – έκπληξη – το ακορντεόν του Τάκη Φαραζή (Τα Ήσυχα Βράδια). Στα μέσα της συναυλίας η Αρλέτα ζήτησε ένα κομμάτι από την Ντόρα Μπακοπούλου, η οποία, ερμηνεύοντας το ‘Νύχτωσε Χωρίς Φεγγάρι’ από τις "Έξι Λαϊκές Ζωγραφιές" του Μάνου Χατζιδάκι έβαλε τα πράγματα στη θέση τους όσον αφορά στην προσέγγιση των ρεμπέτικων από τον μεγάλο δημιουργό με σόλο πιάνο, αποδεικνύοντας ότι είναι αξεπέραστη σ’ αυτό.
Μετά το πέρας της συναυλίας, σε μια μικρή συνέντευξη που παραχώρησε μαζί με τον Τάκη Φαραζή στο Aegina Portal, η Αρλέτα αποδείχθηκε εξ’ίσου υποδειγματικά επικοινωνιακή. Απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών, με δάσκαλους, μεταξύ άλλων, τους Μόραλη και Νικολάου. Αποκάλυψε, μάλιστα, ότι αφού τους επισκέφθηκε στα εργαστήριά τους, σκέφθηκε σοβαρά το ενδεχόμενο να μείνει μόνιμα στην Αίγινα, κάτι που τώρα δεν επιτρέπουν τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει, τα οποία την εμποδίζουν επίσης στο να κάνει σχέδια. Εξήρε πολλάκις την δεινότητα του πιανίστα Φαραζή και περιέγραψε το βάπτισμα του πυρός στην σκηνή, που αυτός πήρε μαζί της, στο Αγρίνιο, πολλά χρόνια πριν.
Μιλώντας επί παντός του επιστητού, δήλωσε ρεαλίστρια μέσα στην κρίση, τονίζοντας ότι, ιστορικά, η Ελλάδα πάντοτε αντιμετώπιζε δυσκολίες και πάντοτε βρίσκονταν τρόποι διαχείρησης. Τόνισε, επίσης, ότι, δυστυχώς, δεν αναγνωρίζονται οι αξίες στην Ελλάδα, σε αντίθεση με τις μίζερες καταστάσεις που μόνιμα προβάλλονται. Η κατακλείδα της ήταν ότι τα πάντα είναι θέμα Παιδείας, και πολλά, αν όχι όλα, έγκεινται στον τρόπο που οι γονείς αντιμετωπίζουν τα παιδιά τους στα πρώτα χρόνια της ζωής τους".