Τη ρωτάμε για το ρόλο του καλλιτέχνη σε μία συγκυρία όπως η σημερινή, με όλες τις κοινωνικές προεκτάσεις που έχει, αλλά και τη σχέση αυτού του συνόλου με την τέχνη και τον πολιτισμό: "Ο καλλιτέχνης νομίζω ότι είναι σαν αντένα, πιάνει πάρα πολύ την εποχή του. Πολλές φορές αισθάνεται πράγματα πριν ακόμη συμβούν. Εγώ την κρίση την περίμενα εδώ και τέσσερα χρόνια, από Δευτέρα σε Τετάρτη και από Τετάρτη σε Παρασκευή, οπότε δεν με εξέπληξε, ήταν κάτι που φανταζόμουν ότι θα συμβεί". "Βλέπω ανθρώπους που ενώ δεν έχουν σχέση άμεση με τα εικαστικά, έχουν μία ιδιαίτερη ευαισθησία και κάπου σαν κάτι να μιλάει στον ψυχισμό τους. Ομολογώ ότι αυτοί είναι οι αγαπημένοι μου θεατές" λέει για τη σχέση των έργων της με το κοινό των εκθέσεων που συμμετέχει. "Ο Μόραλης μας έλεγε όταν σας ρωτάνε τι παριστάνει το έργο σας να μην δίνετε ποτέ εξηγήσεις, να το δείχνεται και να λέτε: αυτό". Η σχέση της με την Αίγινα εξελίχθηκε με πλάγιο τρόπο, όπως λέει. Γεννήθηκε μέσα από τη γνωριμία της με τη Σούλη Καπράλου, τον Νικολάου, το Μώραλη.
Featured
Τη ρωτάμε για το ρόλο του καλλιτέχνη σε μία συγκυρία όπως η σημερινή, με όλες τις κοινωνικές προεκτάσεις που έχει, αλλά και τη σχέση αυτού του συνόλου με την τέχνη και τον πολιτισμό: "Ο καλλιτέχνης νομίζω ότι είναι σαν αντένα, πιάνει πάρα πολύ την εποχή του. Πολλές φορές αισθάνεται πράγματα πριν ακόμη συμβούν. Εγώ την κρίση την περίμενα εδώ και τέσσερα χρόνια, από Δευτέρα σε Τετάρτη και από Τετάρτη σε Παρασκευή, οπότε δεν με εξέπληξε, ήταν κάτι που φανταζόμουν ότι θα συμβεί". "Βλέπω ανθρώπους που ενώ δεν έχουν σχέση άμεση με τα εικαστικά, έχουν μία ιδιαίτερη ευαισθησία και κάπου σαν κάτι να μιλάει στον ψυχισμό τους. Ομολογώ ότι αυτοί είναι οι αγαπημένοι μου θεατές" λέει για τη σχέση των έργων της με το κοινό των εκθέσεων που συμμετέχει. "Ο Μόραλης μας έλεγε όταν σας ρωτάνε τι παριστάνει το έργο σας να μην δίνετε ποτέ εξηγήσεις, να το δείχνεται και να λέτε: αυτό". Η σχέση της με την Αίγινα εξελίχθηκε με πλάγιο τρόπο, όπως λέει. Γεννήθηκε μέσα από τη γνωριμία της με τη Σούλη Καπράλου, τον Νικολάου, το Μώραλη.
Εύα Μπέη: "Ο καλλιτέχνης, νομίζω ότι είναι σαν αντένα". .
Τη ρωτάμε για το ρόλο του καλλιτέχνη σε μία συγκυρία όπως η σημερινή, με όλες τις κοινωνικές προεκτάσεις που έχει, αλλά και τη σχέση αυτού του συνόλου με την τέχνη και τον πολιτισμό: "Ο καλλιτέχνης νομίζω ότι είναι σαν αντένα, πιάνει πάρα πολύ την εποχή του. Πολλές φορές αισθάνεται πράγματα πριν ακόμη συμβούν. Εγώ την κρίση την περίμενα εδώ και τέσσερα χρόνια, από Δευτέρα σε Τετάρτη και από Τετάρτη σε Παρασκευή, οπότε δεν με εξέπληξε, ήταν κάτι που φανταζόμουν ότι θα συμβεί". "Βλέπω ανθρώπους που ενώ δεν έχουν σχέση άμεση με τα εικαστικά, έχουν μία ιδιαίτερη ευαισθησία και κάπου σαν κάτι να μιλάει στον ψυχισμό τους. Ομολογώ ότι αυτοί είναι οι αγαπημένοι μου θεατές" λέει για τη σχέση των έργων της με το κοινό των εκθέσεων που συμμετέχει. "Ο Μόραλης μας έλεγε όταν σας ρωτάνε τι παριστάνει το έργο σας να μην δίνετε ποτέ εξηγήσεις, να το δείχνεται και να λέτε: αυτό". Η σχέση της με την Αίγινα εξελίχθηκε με πλάγιο τρόπο, όπως λέει. Γεννήθηκε μέσα από τη γνωριμία της με τη Σούλη Καπράλου, τον Νικολάου, το Μώραλη.