Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έως 30/11/2020. Ποιες οδοί πεζοδρομούνται, ποιες χαρακτηρίζονται ήπιας κυκλοφορίας και ποιες γίνονται μονόδρομοι. [upd]

 
Για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που ισχύουν στην Αίγινα από τις 9 Ιουνίου μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2020, συζήτησε η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής στην συνεδρίαση της 9ης Ιουνίου (έγινε κεκλεισμένων των θυρών) κατόπιν εισήγησης της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου.

Από το Podcasting Feed του Ενημερωτικού Δελτίου στο ραδιόφωνο του Aegina Portal.



Οι δρόμοι που πεζοδρομούνται είναι:
 
1. Πεζοδρόμηση της οδού Π. Ηρειώτη.
2. Πεζοδρόμηση της οδού Αίαντος.
3. Πεζοδρόμηση της οδού Κουμουνδούρου.
4. Πεζοδρόμηση της οδού Αγ. Θεοδώρας.
5. Πεζοδρόμηση της οδού Μαλούκαη.
6. Πεζοδρόμηση της οδού Δάμωνος.
7. Πεζοδρόμηση της οδού Πλάτωνος.
8. Πεζοδρόμηση της οδού Βας. Γεωργίου.
9. Πεζοδρόμηση ανώνυμης οδού, που είναι κάθετη στην οδό Π. Ηρειώτη
και βρίσκεται μεταξύ των οδών Βασ. Γεώργιου και Χρ. Λαδά.
10.Πεζοδρόμηση ανώνυμης οδού, που είναι κάθετη στην οδό Παλ. Χώρας και στην οδό Θωμαΐδος και ξεκινά από την πλατεία Ο.Τ.Ε. και καταλήγει στην συμβολή των οδών Θωμαΐδος και Αιακού.
11.Πεζοδρόμηση της οδού Ελλανίου Διός.
12. Πεζοδρόμηση της οδού Οσ. Λουκά.
13. Πεζοδρόμηση της οδού Πηλέως από το ύψος της Σπ. Ρόδη μέχρι την Λεωφόρο Δημοκρατίας [upd] από 18.00 έως 00.30. (σ.σ. Σε διορθωμένη έκδοση της απόφασης έχει αφαιρεθεί το χρονικό πλαίσιο για την πεζοδρομιση της οδού).
14. Πεζοδρόμηση της οδού Μυρτιδιωτίσσης.
 
Χαρακτηρισμός οδών σε ήπιας κυκλοφορίας και εφαρμογή ωραρίου τροφοδοσίας
 
1. Χαρακτηρισμός της ανώνυμης οδού, που είναι κάθετη στην οδό Κανάρη και βρίσκεται μεταξύ των οδών Π. Ηρειώτη και στην Λ. Δημοκρατίας σε οδό ήπιας κυκλοφορίας.
2. Χαρακτηρισμός της οδού Ιουλίας Κάτσα σε οδό ήπιας κυκλοφορίας.
3. Χαρακτηρισμός της οδού Πηλέως σε οδό ήπιας κυκλοφορίας με ροή κυκλοφορίας ως κάθοδος από Θωμαΐδου προς την Σπ. Ρόδη.
4. Χαρακτηρισμός της οδού Ν. Πέππα σε οδό ήπιας κυκλοφορίας.
5. Χαρακτηρισμός της οδού Σπ. Ρόδη-Αφαίας ως ήπιας κυκλοφορίας και απαγόρευση στάθμευσης σε αυτή(θα επιτρέπεται μόνο ολιγόλεπτη στάθμευση).
6. Εφαρμογή ωραρίου για την τροφοδοσία των καταστημάτων επί της οδού Σπ. Ρόδη- Αφαίας από τις 7:00 το πρωί μέχρι τις 10:00 το πρωί και από τις 3:00 το απόγευμα μέχρι τις 5:00 το απόγευμα.
7. Χαρακτηρισμός της οδού Λεονάρδου Λαδά σε οδό ήπιας κυκλοφορίας ως κάθοδος σε όλο το μήκος της.
 
Απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων για τις περιόδους αυξημένης κίνησης. Παραλία και κάθετοι δρόμοι.
 
Απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων από 21:00 έως 00:30 καθημερινά εκτός της Κυριακής που θα είναι από 22.00 έως 00.30, στην παραλιακή Λ. Δημοκρατίας από τα εκδοτήρια μέχρι τον Ι.Ν. Παναγίτσας καθώς και όλων των κάθετων οδών με κατεύθυνση προς αυτήν την οδό (οδός Ιουλίας Κάτσα, Λ. Λαδά και Αιακού), όπως επίσης και της οδού Πηλέως από Θωμαΐδου ως την Σπ. Ρόδη μόνο για το εορταστικό τριήμερο του Αγ. Πνεύματος και την θερινή περίοδο από 20 Ιουνίου έως 20 Σεπτεμβρίου και πεζοδρόμηση της οδού Π. Αιγινήτου καθημερινά από 21.00 έως 00.30 και την Κυριακή όλο το 24ωρο.
 
Σύμφωνα με το έγγραφο της μελέτης - Αντικείμενο

Η παρούσα μελέτη «Μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην πόλη της Αίγινας και μελέτη εφαρμογής» έχει στόχο την αντιμετώπιση και επίλυση κυκλοφοριακών προβλημάτων και την διερεύνηση των απαραίτητων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην πόλη της Αίγινας με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την κυκλοφορία, την αύξηση του επιπέδου οδικής ασφάλειας και τη βελτίωση της λειτουργικότητας του δικτύου.

Επίσης, με την παρούσα μελέτη γίνεται διατύπωση αναλυτικών προτάσεων, δηλαδή προτάσεων για τα ακόλουθα ειδικότερα θέματα:

● Μονοδρομήσεις δρόμων.
● Δημιουργία δρόμων ήπιας κυκλοφορίας.
● Δημιουργία πεζοδρόμων.
● Βελτιώσεις στην κίνηση και στην ασφάλεια πεζών.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι κύριες διαπιστώσεις και τα προβλήματα της υφιστάμενης κατάστασης καθώς και οι παρακάτω θέσεις και προτάσεις διατυπωθήκαν μετά από εισήγηση του Δημάρχου και Δημοτικών Συμβούλων. Επίσης, για το υπόλοιπο οδικό δίκτυο της πόλης της Αίγινας, όπου δεν γίνεται αναφορά και το οποίο δεν μνημονεύεται στην παρούσα μελέτη, θεωρείται ότι παραμένει λειτουργικά και χρηστικά ίδιο με την υπάρχουσα κατάσταση έτσι όπως στην πράξη είναι εφαρμοσμένη και αποτελείται από δημόσιους δρόμους μέσης ταχύτητας.